Спасылкі

Вікіпедыя – пра актыўную ацэнку

CEO – партал, прысвечаны АА у Польшчы

Nastaunik.info – інфармацыйна-метадычны сайт для беларускіх настаўнікаў

dn.aacenka.by – сістэма дыстанцыйнага навучання

Аксючиц С.А. Активная оценка учебных достижений – средство формирования самооценки / С.А. Аксючиц // Народная асвета. – 2012. – № 8. – С. 29–33.

Запрудскі М.І. Актыўная ацэнка – новая стратэгія навучання //Кіраванне ў адукацыі 2011, № 12.

Актыўныя ацэнка ў школах Глыбоччыны. Сайт Глыбоцкага аддзела адукацыі.

Актыўная ацэнка як філасофія навучання. Сайт Глыбоцкага аддзела адукацыі.

Актыўная ацэнка як эфектыўная стратэгія навучання. Сайт Магілёўскай гарадской гімназіі №1.

Запрудский Н. И. Контрольно-оценочная деятельность учителя и учащихся. Минск, Сэр-Вит, 2012.

Часопіс “Пачатковае навучанне” №10, 2012 г. змясціў серыю артыкулаў, прысвечаных АА:
Мацкевіч Т. П. Метад актыўнай ацэнкі: узнікненне і распаўсюджванне ў краінах свету. С. 17.
Стэрна Д. Актыўная ацэнка: новая методыка навучання для якаснага ўзроўню адукацыі. С.18.
Радевич Е. В. От оценивания для контроля к оцениванию для развития. С. 23.
Мацулевич С. В. Урок математики в 1 класе. Дециметр. С. 26.
Ярмак А. В. Урок обучения грамоте в 1 класе. Гласный звук “а”, буквы А, а. с. 29.,
Урок русского языка в 4 класе. Наречие как часть речи.
Примеры обратной связи.
Демедюк М. И. Урок обучения письму в 1 классе. Строчная буква ж. с. 34. Урок русского языка во 2 классе. Парные звонкие и глухие согласные.
Локис С. И. Урок математики во 2 классе. Письменное вычитание двузначного числа из круглого. С. 46.
Печёнова О. В. Урок математики в 3 класе,   Урок русского языка в 3 классе. Род имён существительных.С. 48

Настаўнікі з Беларусі наведалі школу ў горадзе Урсынаў. Сайт горада Урсынаў, Польшча.

В. Дубоўская “Актыўная ацэнка – актыўны вучань”. Настаўніцкая газета, 15 снежня 2012 г..

С. І. Локіс, “Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа”,  №7, 2013,  раздзел “Уроки развития речи с использованием методики активной оценки”  “Навучанне пісьмоваму пераказу. Беларуская мова. III клас” ,  “Написание сочинения-миниатюры. Русский язык. IV класс”.

Іна Шымко:Актыўная ацэнка: пазбавіцца стрэсавых сітуацый і ліквідаваць прабелы ў ведах”, “Настаўніцкая газета” 17 студзеня 2013 г

Мікалай ЗАПРУДСКІ, Актыўная ацэнка: зваротная сувязь на ўроку, “Настаўніцкая газета”, 02.04.2013

Т. Мацкевіч. Эфектыўнасць навучання: Фактары і ўплывы 66, “Роднае слова” 7/2013

Ю. Паўлава. Прызначэнне літар е, ё, ю, я, і: Урок беларускай мовы (V клас) 69, “Роднае слова” 7/2013

Т.  Мацкевіч, А. Орса-Рамана. Фактары, якія ўплываюць на эфектыўнасць навучання: паводле даследавання Джона Хэці “Узаемабачнае навучанне”, Фізіка, №5, 2013

В. Дубоўская. У трэндзе – адказнасць за навучанне.(Гутарка з М.І. Запрудскім), Настаўніцкая газета, 19 красавіка 2014 года  (спампаваць PDF)

М.В. Кудейко  Метод активной оценки, с.34, “Образование Минщины”, №2, 2014

А.В. Ярмак Начать с себя. Опыт использования метода активной оценки в начальной школе., с. 35-41, “Образование Минщины”, №2, 2014

Кононович О.Е.  “Оценка, которая помогает учиться”, “Пачатковая школа” №10, 2014

Т. Сеген. Актыўная ацэнка – актыўны вучань. Настаўніцкая газета, 19.02.2015

С. Мацулевич. Мнение: чтобы ребенок «загорелся» учебой, не нужны тотальный контроль и оценивание, Аргументы и факты, 06.01.2015.

А. Якубоўскі, Э. Якубоўская. Пытанні настаўніка на ўроку фізікі.  «Фізіка» №2, 2014

С. Гін. “Адзнакі ў пачатковай школе: за і супраць”, Настаўніцкая газета, 4.09.2014

Семинар для преподавателей 06.11.2014 | Рубрика: Новости, Солигорский телевизионный канал. (Семінар для настаўнікаў Салігорска), Відэа http://www.stc-tv.by/?p=50882

D. Sterna. Białoruscy nauczyciele chcieliby więcej (+Пераклад на беарускую мову )

Фотарэпартаж з семінара ў г. Мададзечна.

С. Мацулевіч. Майстар-клас “Тэхнікі паспяховага навучання“. Відэа + план-канспект. Запіс з семінара г. Глыбокае, 21.01.2015.

С. Кірсанава,Настаўнікі выбіраюць ацэнку ў дапамогу навучанню“, Настаўніцкая газета,   28.04.2015

А. А. СегенАктыўная ацэнка ў дапамогу эфектыўнаму навучанню, сайт ДУА «Акадэмія паслядыпломнай адукацыі»

Наталля Калядзіч, Па інтэрактыўнай мадэлі навыучання, Настаўніцкая газета, Партфоліа, 2015

С. Счестнович, О. Гераманович, Польская школа глазами белорусских учителей, http://dn.aacenka.by/mod/forum/discuss.php?d=1650 (будет опубликовано в «Настаўніцкай газете»

С Счасновіч, В. Германовіч, Свабода як усвядомленая неабходнасць, Настаўніцкая газета, 2015.

Ю. Каласоўскі: «Я як стараста не мог сабе гэта дазволіць…», сайт Витебского педуниверситета: https://vsu.by/index.php/2012-02-28-11-26-13/2012-02-28-11-26-46/2012-02-28-11-27-32/press-klub-filologicheskogo-fakulteta/1673-yuras-kalaso-ski-ya-yak-starasta-ne-mog-sabe-getaga-dazvolits

Анімацыйны ролік “Пяць крокаў да актыўнай ацэнкі”, http://aacenka.by/?p=9383

Семинар для преподавателей 06.11.2014 | Рубрика: Новости Солигорский телевизионный канал. (Відео) http://www.stc-tv.by/?p=50882 http://aacenka.by/?p=9380

Семинар в г. Глубокое для зам. директоров школ г. Витебска http://oct-vit-roo.by/?page=calendar&ID=4340058

Майстар-клас С. Мацулевіч. Запіс з семінара г. Глыбокае, 21.01.2015. http://aacenka.by/?p=9460

Святлана Локіс пра свой вопыт удзелу ў дыстанцыйным курсе Актыўная ацэнка, http://aacenka.by/?p=9410

Активная оценка: рекомендации в работе с родителями. Сайт Кобринской СШ №3, http://sch3.kobrin.edu.by/be/main.aspx?guid=32881

Якубовская Э.Н. «Оценки скрытые резервы», Образование Минщиины, №2, 2015. http://www.moiro.by/index.php?option=com_k2&view=item&id=2048:minshina_02_15&Itemid=4&lang=be

Репортаж о семинаре в г. Молодечно: http://g-cofartsmolod.schools.by/news/51380

http://g-cofartsmolod.schools.by/photoalbum/32638

Мікалай ЗАПРУДСКІ, кансультант дыстанцыйнага курса. У школу – па адзнакі ці па веды?, Настаўніцкая газета, 20 кастрычніка 2015 года. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/6.pdf

Мікалай ЗАПРУДСКІ, Якія мэты, такая і праца вучняў на ўроку, Настаўніцкая газета, 21 лістапада 2015 года, http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-21-11-2015.pdf

Мікалай ЗАПРУДСКІ, НаШтоБуЗУ – інструмент для аб’ектыўнай ацэнкі поспехаў вучня, Настаўніцкая газета 6 студзеня 2016 года, http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-06-01-2016.pdf

Міхась КУДЗЕЙКА. “Ацэнка, якая дапамагае вучыцца”, Настаўніцкая газета 6 лютага 2016 года

Алена ПАЛЕЙКА: “Ядро актыўнай ацэнкі – у зваротнай сувязі”, Настаўніцкая газета 3 сакавіка 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-03-03-2016.pdf

Эла ЯКУБОЎСКАЯ. “Пытанні на ўроку”, Настаўніцкая газета 2 красавіка 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-02-04-2016.pdf

Святлана КІРСАНАВА, Галіна СУХАВА. Не хваліся нажаўцы, а хваліся, намалаціўшы. Настаўніцкая газета, 23 ліпеня 2016 г.

Надзея НІКАЛАЕВА Актыўная ацэнка – новая мода?, газета “Звязда”, 18 МАЯ 2016 г. http://www.zviazda.by/be/news/20160518/1463519891-aktyunaya-acenka-novaya-moda

Надзея НІКАЛАЕВА: Як зрабіць, каб вучань адчуваў сябе ў школе камфортна, газета “Звязда” ад 16.06.2016. http://www.zviazda.by/be/news/20160615/1466007310-yak-zrabic-kab-vuchan-adchuvau-syabe-u-shkole-kamfortna

На страницах журнала «Народная асвета» опубликован тематический модуль посвещенный теме стратегии активной оценки:

Е. Радевич. Активная оценка — оценивание для эффективного обучения: Основные элементы и результаты новой педагогической стратегии, «Народная асвета», №2, 2016, С. 19

Я. Тищук. Семинар-практикум «Методический инструментарий активной оценки»: Типы вопросов и техника их постановки, «Народная асвета», №2, 2016, С. 23.

А. Андрукович. Фокус-группа «Активная оценка и эффективный урок»: Алгоритм подготовки и проведения учебных занятий, «Народная асвета», №2, 2016, С. 27.

А. Данілішына. Інтэрактыўная гульня «Асноўныя прыёмы актыунай ацэнкі»: Фарміраванне новага стылю педагагічнай дзейнасці, «Народная асвета», №2, 2016, С. 30.

Т. Войтович. Мастер-класс «Составляющие активной оценки»: Этапы проектирования учебного занятия, «Народная асвета», №2, 2016, С. 34.

О. Абламейко. Новая практика оценочной деятельности: Особенности использования элементов активной оценки на уроках в младших классах, «Народная асвета», №2, 2016, С. 37.

А. Макарэвіч. Стратэгія актыўнай ацэнні — сродак фарміравання ўнутранай матывацыі вучняў: Умовы прымянення, пастаноўка мэты і ключавога пытання, правілы арганізацыі навучання, «Народная асвета», №2, 2016, С. 41.

КРУГЛЫ СТОЛ: Школьная адзнака: пернік ці бізун? – матэрыялы круглага стала ў газеце “Звязда”, 04.03.2016. http://www.zviazda.by/be/news/20160304/1457103392-shkolnaya-adznaka-pernik-ci-bizun

Мікалай Запрудскі, “Ацэнка, якая дапамагае вучыцца”, Настаўніцкая газета 6 лютага 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-06-02-2016.pdf