Вікіпедыя – пра актыўную ацэнку
CEO – партал, прысвечаны АА у Польшчы
Nastaunik.info – інфармацыйна-метадычны сайт для беларускіх настаўнікаў
dn.aacenka.by – сістэма дыстанцыйнага навучання
Аксючиц С.А. Активная оценка учебных достижений – средство формирования самооценки / С.А. Аксючиц // Народная асвета. – 2012. – № 8. – С. 29–33.
Запрудскі М.І. Актыўная ацэнка – новая стратэгія навучання //Кіраванне ў адукацыі 2011, № 12.
Актыўныя ацэнка ў школах Глыбоччыны. Сайт Глыбоцкага аддзела адукацыі.
Актыўная ацэнка як філасофія навучання. Сайт Глыбоцкага аддзела адукацыі.
Актыўная ацэнка як эфектыўная стратэгія навучання. Сайт Магілёўскай гарадской гімназіі №1.
Запрудский Н. И. Контрольно-оценочная деятельность учителя и учащихся. Минск, Сэр-Вит, 2012.
Часопіс “Пачатковае навучанне” №10, 2012 г. змясціў серыю артыкулаў, прысвечаных АА:
– Мацкевіч Т. П. Метад актыўнай ацэнкі: узнікненне і распаўсюджванне ў краінах свету. С. 17.
– Стэрна Д. Актыўная ацэнка: новая методыка навучання для якаснага ўзроўню адукацыі. С.18.
– Радевич Е. В. От оценивания для контроля к оцениванию для развития. С. 23.
– Мацулевич С. В. Урок математики в 1 класе. Дециметр. С. 26.
– Ярмак А. В. Урок обучения грамоте в 1 класе. Гласный звук “а”, буквы А, а. с. 29.,
Урок русского языка в 4 класе. Наречие как часть речи.
Примеры обратной связи.
– Демедюк М. И. Урок обучения письму в 1 классе. Строчная буква ж. с. 34. Урок русского языка во 2 классе. Парные звонкие и глухие согласные.
– Локис С. И. Урок математики во 2 классе. Письменное вычитание двузначного числа из круглого. С. 46.
– Печёнова О. В. Урок математики в 3 класе, Урок русского языка в 3 классе. Род имён существительных.С. 48
Настаўнікі з Беларусі наведалі школу ў горадзе Урсынаў. Сайт горада Урсынаў, Польшча.
В. Дубоўская “Актыўная ацэнка – актыўны вучань”. Настаўніцкая газета, 15 снежня 2012 г..
С. І. Локіс, “Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа”, №7, 2013, раздзел “Уроки развития речи с использованием методики активной оценки” “Навучанне пісьмоваму пераказу. Беларуская мова. III клас” , “Написание сочинения-миниатюры. Русский язык. IV класс”.
Іна Шымко: “Актыўная ацэнка: пазбавіцца стрэсавых сітуацый і ліквідаваць прабелы ў ведах”, “Настаўніцкая газета” 17 студзеня 2013 г
Мікалай ЗАПРУДСКІ, Актыўная ацэнка: зваротная сувязь на ўроку, “Настаўніцкая газета”, 02.04.2013
Т. Мацкевіч. Эфектыўнасць навучання: Фактары і ўплывы 66, “Роднае слова” 7/2013
Ю. Паўлава. Прызначэнне літар е, ё, ю, я, і: Урок беларускай мовы (V клас) 69, “Роднае слова” 7/2013
Т. Мацкевіч, А. Орса-Рамана. Фактары, якія ўплываюць на эфектыўнасць навучання: паводле даследавання Джона Хэці “Узаемабачнае навучанне”, Фізіка, №5, 2013
В. Дубоўская. У трэндзе – адказнасць за навучанне.(Гутарка з М.І. Запрудскім), Настаўніцкая газета, 19 красавіка 2014 года (спампаваць PDF)
М.В. Кудейко Метод активной оценки, с.34, “Образование Минщины”, №2, 2014
А.В. Ярмак Начать с себя. Опыт использования метода активной оценки в начальной школе., с. 35-41, “Образование Минщины”, №2, 2014
Кононович О.Е. “Оценка, которая помогает учиться”, “Пачатковая школа” №10, 2014
Т. Сеген. Актыўная ацэнка – актыўны вучань. Настаўніцкая газета, 19.02.2015
С. Мацулевич. Мнение: чтобы ребенок «загорелся» учебой, не нужны тотальный контроль и оценивание, Аргументы и факты, 06.01.2015.
А. Якубоўскі, Э. Якубоўская. Пытанні настаўніка на ўроку фізікі. «Фізіка» №2, 2014
С. Гін. “Адзнакі ў пачатковай школе: за і супраць”, Настаўніцкая газета, 4.09.2014
Семинар для преподавателей 06.11.2014 | Рубрика: Новости, Солигорский телевизионный канал. (Семінар для настаўнікаў Салігорска), Відэа http://www.stc-tv.by/?p=50882
D. Sterna. Białoruscy nauczyciele chcieliby więcej (+Пераклад на беарускую мову )
Фотарэпартаж з семінара ў г. Мададзечна.
С. Мацулевіч. Майстар-клас “Тэхнікі паспяховага навучання“. Відэа + план-канспект. Запіс з семінара г. Глыбокае, 21.01.2015.
С. Кірсанава, “Настаўнікі выбіраюць ацэнку ў дапамогу навучанню“, Настаўніцкая газета, 28.04.2015
А. А. Сеген, Актыўная ацэнка ў дапамогу эфектыўнаму навучанню, сайт ДУА «Акадэмія паслядыпломнай адукацыі»
Наталля Калядзіч, Па інтэрактыўнай мадэлі навыучання, Настаўніцкая газета, Партфоліа, 2015
С. Счестнович, О. Гераманович, Польская школа глазами белорусских учителей, http://dn.aacenka.by/mod/forum/discuss.php?d=1650 (будет опубликовано в «Настаўніцкай газете»
С Счасновіч, В. Германовіч, Свабода як усвядомленая неабходнасць, Настаўніцкая газета, 2015.
Ю. Каласоўскі: «Я як стараста не мог сабе гэта дазволіць…», сайт Витебского педуниверситета: https://vsu.by/index.php/2012-02-28-11-26-13/2012-02-28-11-26-46/2012-02-28-11-27-32/press-klub-filologicheskogo-fakulteta/1673-yuras-kalaso-ski-ya-yak-starasta-ne-mog-sabe-getaga-dazvolits
Анімацыйны ролік “Пяць крокаў да актыўнай ацэнкі”, http://aacenka.by/?p=9383
Семинар для преподавателей 06.11.2014 | Рубрика: Новости Солигорский телевизионный канал. (Відео) http://www.stc-tv.by/?p=50882 http://aacenka.by/?p=9380
Семинар в г. Глубокое для зам. директоров школ г. Витебска http://oct-vit-roo.by/?page=calendar&ID=4340058
Майстар-клас С. Мацулевіч. Запіс з семінара г. Глыбокае, 21.01.2015. http://aacenka.by/?p=9460
Святлана Локіс пра свой вопыт удзелу ў дыстанцыйным курсе Актыўная ацэнка, http://aacenka.by/?p=9410
Активная оценка: рекомендации в работе с родителями. Сайт Кобринской СШ №3, http://sch3.kobrin.edu.by/be/main.aspx?guid=32881
Якубовская Э.Н. «Оценки скрытые резервы», Образование Минщиины, №2, 2015. http://www.moiro.by/index.php?option=com_k2&view=item&id=2048:minshina_02_15&Itemid=4&lang=be
Репортаж о семинаре в г. Молодечно: http://g-cofartsmolod.schools.by/news/51380
http://g-cofartsmolod.schools.by/photoalbum/32638
Мікалай ЗАПРУДСКІ, кансультант дыстанцыйнага курса. У школу – па адзнакі ці па веды?, Настаўніцкая газета, 20 кастрычніка 2015 года. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/6.pdf
Мікалай ЗАПРУДСКІ, Якія мэты, такая і праца вучняў на ўроку, Настаўніцкая газета, 21 лістапада 2015 года, http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-21-11-2015.pdf
Мікалай ЗАПРУДСКІ, НаШтоБуЗУ – інструмент для аб’ектыўнай ацэнкі поспехаў вучня, Настаўніцкая газета 6 студзеня 2016 года, http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-06-01-2016.pdf
Міхась КУДЗЕЙКА. “Ацэнка, якая дапамагае вучыцца”, Настаўніцкая газета 6 лютага 2016 года
Алена ПАЛЕЙКА: “Ядро актыўнай ацэнкі – у зваротнай сувязі”, Настаўніцкая газета 3 сакавіка 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-03-03-2016.pdf
Эла ЯКУБОЎСКАЯ. “Пытанні на ўроку”, Настаўніцкая газета 2 красавіка 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-02-04-2016.pdf
Святлана КІРСАНАВА, Галіна СУХАВА. Не хваліся нажаўцы, а хваліся, намалаціўшы. Настаўніцкая газета, 23 ліпеня 2016 г.
Надзея НІКАЛАЕВА Актыўная ацэнка – новая мода?, газета “Звязда”, 18 МАЯ 2016 г. http://www.zviazda.by/be/news/20160518/1463519891-aktyunaya-acenka-novaya-moda
Надзея НІКАЛАЕВА: Як зрабіць, каб вучань адчуваў сябе ў школе камфортна, газета “Звязда” ад 16.06.2016. http://www.zviazda.by/be/news/20160615/1466007310-yak-zrabic-kab-vuchan-adchuvau-syabe-u-shkole-kamfortna
На страницах журнала «Народная асвета» опубликован тематический модуль посвещенный теме стратегии активной оценки:
Е. Радевич. Активная оценка — оценивание для эффективного обучения: Основные элементы и результаты новой педагогической стратегии, «Народная асвета», №2, 2016, С. 19
Я. Тищук. Семинар-практикум «Методический инструментарий активной оценки»: Типы вопросов и техника их постановки, «Народная асвета», №2, 2016, С. 23.
А. Андрукович. Фокус-группа «Активная оценка и эффективный урок»: Алгоритм подготовки и проведения учебных занятий, «Народная асвета», №2, 2016, С. 27.
А. Данілішына. Інтэрактыўная гульня «Асноўныя прыёмы актыунай ацэнкі»: Фарміраванне новага стылю педагагічнай дзейнасці, «Народная асвета», №2, 2016, С. 30.
Т. Войтович. Мастер-класс «Составляющие активной оценки»: Этапы проектирования учебного занятия, «Народная асвета», №2, 2016, С. 34.
О. Абламейко. Новая практика оценочной деятельности: Особенности использования элементов активной оценки на уроках в младших классах, «Народная асвета», №2, 2016, С. 37.
А. Макарэвіч. Стратэгія актыўнай ацэнні — сродак фарміравання ўнутранай матывацыі вучняў: Умовы прымянення, пастаноўка мэты і ключавога пытання, правілы арганізацыі навучання, «Народная асвета», №2, 2016, С. 41.
КРУГЛЫ СТОЛ: Школьная адзнака: пернік ці бізун? – матэрыялы круглага стала ў газеце “Звязда”, 04.03.2016. http://www.zviazda.by/be/news/20160304/1457103392-shkolnaya-adznaka-pernik-ci-bizun
Мікалай Запрудскі, “Ацэнка, якая дапамагае вучыцца”, Настаўніцкая газета 6 лютага 2016 г. http://www.nastaunik.info/sites/default/files/page/files/nasthaz-06-02-2016.pdf
2017 год
Вольга Жыткая. Навошта патрэбны веды? Прыклады пастаноўкі ключавых пытанняў на ўроках біялогіі https://portfolio.ng-press.by/metad…/navoshta-patrebny-vedy/
Міхась Кудзейка дацэнт БДПУ, “Возможности активной оценки в воспітании активной личности”, часопіс «Пачатковая школа» , №11, 2017 http://www.nastaunik.info/…/fil…/page/files/pac-skola-aa.pdf
Светлана Локис «С активной оценкой к активному уроку» часопіс «Пачатковая школа» , №11, 2017
http://www.nastaunik.info/…/files/page/files/lokis-aa-p-sko…
Вольга Дубоўская Сучасныя школьныя тэхналогіі — асяроддзе для пазнавальнай дзейнасці, Настаўніцкая газета, 22 красавіка 2017 https://nastgaz.by/suchasniya-shkolniya-tehnalogii-asyarod…/
Вольга Дубоўская Стратэгія кіравання — у новай філасофіі адукацыі, Настаўніцкая газета, 20 ліпеня 2017 г. https://nastgaz.by/strategiya-kiravannya-u-novaj-filasofii…/
Да перамогі — гатовы!, Настаўніцкая газета 20 мая 2017 г https://nastgaz.by/da-peramogi-gatovy/
Пакуль вучымся – вучым! Настаўніцкая газета, 7 кастрычніка 2017 г. https://nastgaz.by/pakul-vuchymsya-vuchym/
Генетычны код — педагогіка, Настаўніцкая газета, 7 кастрычніка 2017, https://nastgaz.by/genetychny-kod-pedagogika/
Стратэгічныя вектары адукацыі, Настаўніцкая газета, 17 лістапада 2017г. https://nastgaz.by/strategichnyya-vektary-adukatsyi/
Мікалай Запрудскі, Мэтавы кампанент урока Настаўніцкая газета, 17 лістапада 2017 г. https://nastgaz.by/metavy-kampanent-uroka/
Ці кожны настаўнік здольны прыняць філасофію актыўнай ацэнкі?, Звязда, 1.07.2017 http://zviazda.by/…/1498828989-ci-kozhny-nastaunik-zdolny-p…
Алена Цынкевіч, Вольга Калядзіч «Актыўная ацэнка як аснова кантрольна-ацэначнай дзейнасці настаўніка і вучняў», Настаўніцкая газета, 27 лютага 2017 http://www.nastaunik.info/node/15460
Аляксандр Якубоўскі, Вольга Дубоўская. Сігналы зваротнай сувязі, Настаўніцкая газета, https://portfolio.ng-press.by/u…/signaly-zvarotnaj-suvyazi/…
Якубовский, А.В. ОРГАНИЗАЦИЯ ОБРАТНОЙ СВЯЗИ НА УЧЕБНОМ ЗАНЯТИИ ПО ФИЗИКЕ КАК УСЛОВИЕ ФОРМИРОВАНИЯ У УЧАЩИХСЯ УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ /Фізіка, 2017, № 3. С. 3-9.
Якубовская, Э.Н. ФОРМИРОВАНИЕ ВНУТРЕННЕЙ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ НА УЧЕБНОМ ЗАНЯТИИ ПО ФИЗИКЕ СРЕДСТВАМИ СТРАТЕГИЙ АКТИВНОЙ ОЦЕНКИ/Фізіка, 2017, № 4. С. 31-39.
2018 год
Галіна Сухава, Крытэрыі ацэнкі Настаўніцкая газета, 6 лютага 2018 г. https://nastgaz.by/kryteryi-atsenki/
Галіна Сухава, Актыўная і падсумоўваючая ацэнкі. Праца з бацькамі, Настаўніцкая газета 11 студзеня 2018 г. https://nastgaz.by/aktyunaya-i-padsumouvayuchaya-atsenki-p…/
Локіс, С.І. Зваротная відэасувязь як інструмент самаразвіцця педагога / С.І. Локіс // Настаўніцкая газета. – 2018. – 17 лістапада (№132). – С.7.