У свеце

АктыўнаУ свецея ацэнка з’яўляецца найбольш эфектыўным метадам для павышэння навучальных дасягненняў, таму яна папулярызуецца і выкарыстоўваецца ў розных краінах. Найбольш важныя артыкулы, кнігі, праграмнае забеспячэнне і вынікі даследаванняў змяшчае сайт ” Formative assessment: for those who believe in better education!” (“Актыўная ацэнка: Для тых хто верыць у лепшую адукацыю”)

Майстар-клас па фарматыўнай ацэнцы

Прапануем артыкул Юры Паўлава, беларуса, які вучыцца ў дактарантуры Сіракузскага універсітэта (ЗША) па спецыяльнасці “педагагічны дызайн”.  Артыкул прысвечаны майстар-класу  Томаса Анджэла , вядомага спецыяліста па фарматыўнай (актыўнай) ацэнцы (formative assessment / classroom assessment). Поўны тэкст артыкула на сайце настаўнік-інфо … Чытаць далей…

Надзея Нікалаева: Як зрабіць, каб вучань адчуваў сябе ў школе камфортна

Што здзівіла нашых настаўнікаў у польскай школе? Што варта пераняць, а ад чаго адмовіцца? ТБШ даслала на адукацыйны візіт у Варшаву разам з настаўнікамі карэспандэнта “Звязды”. Прапануем першую частку рэпартажу. Артыкул Надзеі Нікалаевай пра польскую школу  … Чытаць далей…

С. Германовіч, В. Счасновіч. Свабода як усвядомленая неабходнасць

15 беларускіх настаўнікаў, якія навучаліся на дыстанцыйным курсе “Актыўная ацэнка”, адправіліся з азнаямленчым візітам у Рэспубліку Польшча ў рамках курса. Вядома, нас цікавіла не толькі сістэма работы польскіх школ з выкарыстаннем актыўнай ацэнкі, але і сістэма адукацыі краіны ў цэлым. … Чытаць далей…

Галоўныя педагагічныя інавацыі 2014: Дынамічная ацэнка

У сёлетнім дакладзе Адкрытага ўніверсітэта Вялікабрытаніі вылучаны дзесяць найбольш значных новаўвядзенняў, якія сур’ёзна змяняюць адукацыйную практыку. Пачнем разгляд гэтых інавацый з дынамічнай ацэнкі (ацэнкі для падтрымкі навучання). Дынамічная ацэнка – прадастаўленне вучню персаналізаванай інфармацыі, каб падтрымаць яго навучанне. Асноўнае палажэнне дынамічнай ацэнкі: … Чытаць далей…

Нататкі пасля летняй школы ў Варшаве

Мікалай Запрудскі 09.07.2014 Як і мы, польскія педагогі, заклапочаны  якасцю адукацыі вучняў. Яны бачаць вырашэнне дадзенай праблемы ў павышэнні суб’ектнасці школьнікаў і стымуляванні  іх актыўнасці. Выкарыстанне актыўнай ацэнкі (АА) паказала, што менавіта гэтая сістэма навучання дае найбольшы адукацыйны эфект (чытачы … Чытаць далей…

«Актыўная ацэнка: Метадычны дапаможнік беларускага настаўніка» (pdf)

Змест Прадмова. З гісторыі актыўнай ацэнкі І. Асновы метаду актыўнай ацэнкі ІІ. Досвед беларускіх педагогаў ІІІ. Дадаткі – Форма канспекта ўрока згодна з прынцыпамі актыўнай ацэнкі – Памятка «Як падрыхтаваць зваротную інфармацыю ад настаўніка да вучня» – Прыклады мэт настаўніка і тыя ж мэты мовай вучняў … Чытаць далей…