Зайсці на курс дыстанцыйнага навучання dn.aacenka.by
Курс 2023/24 навучальнага года скончылі 34 студэнты. Паглядзець прэзентацыю пра асаблівасці, вынікі і планы можна тут
Набор на новы анлайн-курс “Актыўная ацэнка-2024/25” будзе абвешчаны восенню
Зайсці на курс дыстанцыйнага навучання dn.aacenka.by
Курс 2023/24 навучальнага года скончылі 34 студэнты. Паглядзець прэзентацыю пра асаблівасці, вынікі і планы можна тут
Набор на новы анлайн-курс “Актыўная ацэнка-2024/25” будзе абвешчаны восенню
Аўтар – Таццяна Раўтовіч настаўніца матэматыкі Замосцкай сярэдняй школы-санаторыя, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2023-24 навучальным годзе. Мэты ўрока: плануецца, што да заканчэння ўрока навучэнцы: паўтораць тэорыю па тэме плошчу шматкутнікаў і ўласцівасці роўнабаковы трапецыі; будуць … Чытаць далей…
Аўтар: Таццяна Сельвіч , настаўніца біялогіі гімназіі №40 імя Янкі Лучыны” г.Мінска, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2023-24 навучальным годзе. Вучэбны прадмет: біялогія Тэма ўрока: Пабудова і функцыі сэрца (9 клас) Плануецца, што да заканчэння ўрока навучэнцы будуць … Чытаць далей…
Парады па выпрацоўцы ўласнай стратэгіі ацэньвання ад педагогаў-практыкаў, якія працуюць з АА у нашай школе Што рабіць з вучэбнай праграмай, каб спланаваць зваротную сувязь і адзнакі? мой спосаб адрозніць, дзе выкарыстаць актыўную ацэнку і падсумоўваючую адзнаку, заключаецца ў старанным вывучэнні … Чытаць далей…
У гэтым модулі мы разглядаем зваротную сувязь, якая з’яўляецца ядром актыўнай ацэнкі. Зваротная сувязь (ЗС) – гэта дыялог настаўніка і вучня, дыялог, які дапамагае вучню вучыцца. Пачнём з імгненнай зваротнай сувязі ад вучняў да настаўніка падчас урока. Часта настаўнікі выкарыстоўваюць … Чытаць далей…
У тэлеграме з’явіліся трэнажоры для настаўнікаў па пастаноўцы мэт і зваротнай сувязі. Мэты дапамагаюць арганізаваць урок так, каб вучні працавалі лепш і былі больш матываванымі. Вы ведалі, што мэты на ўроку больш эфектыўна, чым дамашнія заданні, ІКТ-тэхналогіі і нават скарачэнне … Чытаць далей…
Як задаваць пытанні, каб стымуляваць навучанне? Гаворка пойдзе як пра форму пытанняў, так і пра іх змест і магчымасці выкарыстання на ўроках. Настаўнікі звычайна не задумваюцца пра тое, якім чынам яны працуюць з пытаннямі. Таму спачатку вызначым праблемы, звязаныя з … Чытаць далей…