Таццяна Сельвіч: Урок на прынцыпах АА па біялогіі ў 9 класе па тэме “Пабудова і функцыі сэрца”

Аўтар: Таццяна Сельвіч , настаўніца біялогіі гімназіі №40 імя Янкі Лучыны” г.Мінска, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2023-24 навучальным годзе. Вучэбны прадмет: біялогія Тэма ўрока: Пабудова і функцыі сэрца (9 клас) Плануецца, што да заканчэння ўрока навучэнцы будуць … Чытаць далей…

Як тэсты і тэсціраванне можна прымяняць у якасці сродку для навучання?

У артыкуле Мікалая Запрудскага ў НГ паказ­ваюцца магчымасці прымянення тэстаў і тэсціравання ў якасці сродку для навучання, павышэння матывацыі вучняў да вучэбнай дзейнасці і зваротнай сувязі — для актыўнай ацэнкі (фарміруючага ацэньвання). У пераважнай большасці метадычных публікацый пра тэсты і … Чытаць далей…

Алена Макуцэвіч. Урок на прынцыпах АА па гісторыі Беларусі ў 7 класе па тэме “Развіццё культуры ў ВКЛ у першай палове 16 ст.”

Аўтар – Алена Макуцэвіч, настаўніца гісторыі Астрашыцкай сярэдняй школы, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2023-24 навучальным годзе. Канспект урока згодна з прынцыпамі АА Урок: Гісторыя Беларусі Дата: 06.10 2023 Клас: 7 Тэма: Развіццё культуры ў ВКЛ у першай … Чытаць далей…

Курс АА – змест модуля 3 “Зваротная сувязь у навучанні”

У гэтым модулі мы разглядаем зваротную сувязь, якая з’яўляецца ядром актыўнай ацэнкі. Зваротная сувязь (ЗС) – гэта дыялог настаўніка і вучня, дыялог, які дапамагае вучню вучыцца. Пачнём з імгненнай зваротнай сувязі ад вучняў да настаўніка падчас урока. Часта настаўнікі выкарыстоўваюць … Чытаць далей…

Актыўная ацэнка. Трэнажоры для настаўнікаў

У тэлеграме з’явіліся  трэнажоры для настаўнікаў па пастаноўцы мэт і зваротнай сувязі. Мэты дапамагаюць арганізаваць урок так, каб вучні працавалі лепш і былі больш матываванымі. Вы ведалі, што мэты на ўроку больш эфектыўна, чым дамашнія заданні, ІКТ-тэхналогіі і нават скарачэнне … Чытаць далей…

Курс АА – змест модуля 2 “Пытанні для актыўнага навучання”

Як задаваць пытанні, каб стымуляваць навучанне? Гаворка пойдзе як пра форму пытанняў, так і пра іх змест і магчымасці выкарыстання на ўроках. Настаўнікі звычайна не задумваюцца пра тое, якім чынам яны працуюць з пытаннямі. Таму спачатку вызначым праблемы, звязаныя з … Чытаць далей…