Людміла Шляжко: “Актыўная ацэнка – сродак станаўлення асобы вучня і фарміравання яго адказнасці”

Настаўніцкая газета 17 сакавіка 2020 г. надрукавала артыкул Людмілы Шляжко, настаўніцы матэматыкі Бараўлянскай сярэдняй школы Мінскага раёна. Аўтар дзеліцца ўласным вопытам, як актыўная ацэнка на яе ўроках дапамагае вучням навучацца браць адказнасць за сваю вучобу. Людміла Шляжко: “Актыўная ацэнка – … Чытаць далей…

Пачатковая школа надрукавала артыкулы пра Актыўную ацэнку

Святлана Локіс,  Святлана Іванюшына“Видишь цель – веришь в себя” Марына Яцкевіч “Актыўная ацэнка. Мае першыя крокі…” Пачатковая школа №10, 2019 г. pdf   … Чытаць далей…

Досвед выкарыстання АА на ўроках рускай мовы. Таццяна Сельвановіч, Слуцк.

В экспедицию открытий — с активной оценкой Метадычная скарбонка, Настаўніцкая газета Как добиться того, чтобы каждый учащийся действительно стал активным участником экспедиции открытий? На этот вопрос я нашла ответ, посетив в АПО лекции профессора кафедры педагогики и менеджмента в образовании, … Чытаць далей…

Кацярына Скрыган. Эсэ на тэму: “Змяненне паводзін вучняў пад уплывам актыўнай ацэнкі”

Аўтар – настаўніца біялогіі ліцэя №1 Мінска, скончыла дыстанцыйны курс па АА ў 2018-19 г. Эсэ К. Скрыган адным файлам з малюнкам Систему активной оценки я применяла на факультативных занятиях «Введение в биотехнологию» в Лицее №1 г. Минска. В основном, моими … Чытаць далей…

Вераніка Гутарава: эсэ “АА у маёй прафесійнай дзейнасці: ад праблем да эфектыўнай практыкі”

Аўтар – настаўніца гісторыі Дукорскай СШ Пухавіцкага раёна, выпускніца дыстанцыйнага курса па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. “Кожны чалавек ў сваім жыцці сутыкаецца з нейкімі цяжкасцямі і выпрабаваннямі. Яны навокал нас: у паўсядзённым жыцці, у зносінах з людзьмі, у … Чытаць далей…

Эрыка Комышава. Эсэ на тэму “Мая актыўная ацэнка ўчора, сёння, заўтра”

Аўтар – настаўніца гісторыі Салонскай школы Жлобінскага раёна, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. Любой, кто перестает учиться, стареет, и не важно, сколько ему лет: двадцать или восемьдесят. Любой, кто продолжает учиться, остается молодым. Самая великая … Чытаць далей…