Пра Ацэнку

Актыўная ацэнка і адзнака – у чым розніца?
Прапануем: “Унутры чорнай скрыні” (Paul Black, Dylan William)
Артыкул і прэзентацыя-знаёмства з метадам Актыўнай ацэнкі (Данута Стэрна).
“Актыўная ацэнка – новая стратэгія навучання” (Мікалай Запрудскі).

Спасылкі
 Асновы методыкі
Самае галоўнае
Кнігі
Кнігі
Бібліятэка Актыўнай Ацэнкі
Артыкулы
Артыкулы
Аўтарскія артыкулы па АА
Спасылкі
Спасылкі
Інфармацыя з іншых крыніц
Падзеі і абвесткі
Падзеі і абвесткі
Што? Дзе? Калі?

Вольга Магільніцкая. Урок на прынцыпах АА па сусветнай гісторыі для 6 класа па тэме “ Каталіцкая царква”

Аўтар – настаўніца гісторыі Першамайскай школы Лідскага раёна, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2022-23 навучальным годзе. Цель урока: в конце урока учащиеся будут знать основные события истории церковного раскола, крестовых походов, даты, причины и последствиях церковного раскола и крестовых … Чытаць далей…

Вучоныя: папулярны метад «перавернутага навучання» патрабуе актыўнай ацэнкі

Што такое «перавернутае навучанне» Тэрмін «перавернутае навучанне» (Flipped Learning) у 2000 годзе выкарыстаў выкладчык маркетынгу з Універсітэта Маямі Глен Плат у аднайменнай публікацыі. Ён прапанаваў адмовіцца ад звычайных урокаў на карысць фармату відэазапісаў. Традыцыйнае і «перавернутае» навучанне ахопліваюць адну і … Чытаць далей…

Зваротная сувязь

 У гэтым модулі мы разглядаем зваротную сувязь, якая з’яўляецца ядром актыўнай ацэнкі. Зваротная сувязь (ЗС) – гэта дыялог настаўніка і вучня; дыялог, які дапамагае вучню вучыцца. Пачнём з імгненнай зваротнай сувязі ад вучняў да настаўніка падчас урока. Часта настаўнікі выкарыстоўваюць … Чытаць далей…

Апісанне развіцця кампетэнцый (Літва)

Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų 1 priedas KOMPETENCIJŲ RAIDOS APRAŠAS 1. Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrosiose programose (toliau – bendrosios programos) kompetencijoms tenka išskirtinis vaidmuo – jų ugdymas būtinas kiekvieno asmens tobulėjimui, socialinei įtraukčiai, darniai … Чытаць далей…

Дыдактычныя матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў

Запрашаем экспертаў да адаптацыі гэтых дыдактычных матэрыялаў да ўмоваў Беларусі. Матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў  створаныя і апрабаваныя польскім Цэнтрам грамадзянкай адукацыі (CEO), які бескаштоўна прадставіў свой ранейшы курс “Актыўна ацэнка” для Беларусі, каб беларускія настаўнікі мелі … Чытаць далей…

Запрашаем на дыстанцыйны курс “Актыўная ацэнка – 2022”

Запрашаем настаўнікаў, выкладчыкаў педагагічных установаў, метадыстаў на курс дыстанцыйнага навучання «Актыўная ацэнка – 2022». Апошні тэрмін падачы заявак – 25 верасня 2022 г, 24:00.Пра курс можна пачытаць у серыі артыкулаў “Настаўніцкай газеты” і ў прадметных часопісах. Умовы ўдзелу: Усе кандыдаты … Чытаць далей…