Пра Ацэнку

Актыўная ацэнка і адзнака – у чым розніца?
Прапануем: “Унутры чорнай скрыні” (Paul Black, Dylan William)
Артыкул і прэзентацыя-знаёмства з метадам Актыўнай ацэнкі (Данута Стэрна).
“Актыўная ацэнка – новая стратэгія навучання” (Мікалай Запрудскі).

Спасылкі
Метадычныя асновы
Самае галоўнае
Кнігі
Кнігі
Бібліятэка Актыўнай Ацэнкі
Артыкулы
Артыкулы
Аўтарскія артыкулы па АА
Спасылкі
Спасылкі
Інфармацыя з іншых крыніц
Падзеі і абвесткі
Падзеі і абвесткі
Што? Дзе? Калі?

Самаацэнка і ўзаемная ацэнка

Настаўніцкая газета 7 красавіка 2018, аўтар – Мікалай Запрудскі Паважаныя чытачы, перад вамі пяты артыкул (яны друкуюцца на пачатку кожнага месяца пачынаючы са снежня мінулага года) паводле дыялогаў, што адбываюцца на дыстанцыйным курсе па актыўнай ацэнцы (АА). Матэрыял прыcвечаны модулю, … Чытаць далей…

Зваротная сувязь

Настаўніцкая газета 1 сакавіка 2018, аўтар – Мікалай Запрудскі Чацвёрты артыкул-рэпартаж з дыстанцыйнага курса па актыўнай ацэнцы (АА) (папярэднія былі надрукаваны 18 лістапада з працягам 2 снежня, 11 студзеня, 6 лютага). Настаўнікі, якія вучацца (студэнты, не толькі выконваюць адпаведныя заданні, але і … Чытаць далей…

Крытэрыі ацэнкі

Настаўніцкая газета, 6 лютага Аўтар – Галіна СУХАВА, настаўніца беларускай мовы гімназіі № 5 Віцебска, ментар курсаў дыстанцыйнага навучання Актыўная ацэнка. Гэта чарговы артыкул з серыі, прысвечанай актыўнай ацэнцы (АА) і дыстанцыйнаму курсу па яе авалоданні. Фармат матэрыялу мы захоўваем: пытанні настаўнікаў, … Чытаць далей…

Актыўная і падсумоўваючая ацэнкі. Праца з бацькамі

Настаўніцкая газета Аўтар – Галіна СУХАВА, настаўніца беларускай мовы гімназіі № 5 Віцебска, ментар курсаў дыстанцыйнага навучання Актыўная ацэнка. Прапаноўваем трэці артыкул з серыі, прысвечанай тэхналогіі актыўнай ацэнкі (папярэдні надрукаваны ў нумары «Настаўніцкай газеты» за 2 снежня 2017 года). Паважаныя чытачы! Калі … Чытаць далей…

Юла Вооглад: “У Эстоніі адзнакі ставяць толькі ў старэйшых класах, але яны наогул не патрэбныя”

Эстонія osvitoria.media, пераклад Ала Лазіцкая 82-гадовы Юла Вооглайд – вядомы эстонскі сацыёлаг, сацыяльны псіхолаг, філосаф, адукацыйны эксперт, пачэсны прафесар Тартускага ўніверсітэту. А яшчэ – бацька дзесяці дзяцей. Ён заснаваў у Эстоніі тры эксперыментальныя інавацыйныя школы і працягвае працаваць над рэфармаваннем адукацыі … Чытаць далей…

Як абудзіць інтарэс вучняў да тэмы? Тэхналогіі граматнай пастаноўкі пытанняў

Бэт Холанд, доктар Універсітэта Джонса Хопкінса (ЗША), эксперт і цьютар у галінах mobile learning і лідарства, напісала калонку на партал адукацыйнага кам’юніці Edutopia, дзе падзялілася думкамі, чым адрозніваецца і як уплывае на працэс даследаванняў запыт – унутранае жаданне вучняў разабрацца ў … Чытаць далей…