Метадычныя асновы




metadycnyja_asnovyЭлементы АА

Мэты
Крытэрыі ацэнкі наштобузу
Зваротная сувязь
Задаванне пытанняў
Узаемная ацэнка і самаацэнка
Праца з бацькамі. Адрозненні паміж АА і адзнакай.

Фармаванне ключавых кампетэнцый сродкамі праблемна-арыентаванага навучання

Прапануем прэзентацыю, тэкст да слайдаў і заданні для трэнінгу для настаўнікаў па тэме праблемна-арыентаванага навучання. Асноўныя прынцыпы абнаўлення адукацыі: У дакладзе міжнароднай камісіі ЮНЕСКА па будучыні адукацыі «Пераасэнсоўваем нашу будучыню разам. Новы сацыяльны кантракт на адукацыю» (2021) адзначаюцца асноўныя прынцыпы … Чытаць далей…

Ключавыя кампетэнцыі (КК) для навучання на працягу жыцця: чаму і як змяняюцца рамкі?

Прапануем прэзентацыю, тэкст да слайдаў і заданні для трэнінгу для настаўнікаў па тэме фармавання ключавых кампетэнцый. Школа самы важны чыннік у працэсе змен грамадства, таму што менавіта ў школе фармуецца карціна свету, ідэнтычнасць, закладаюцца каштоўнасці, маральныя нормы, фармуецца эстэтычны густ. … Чытаць далей…

Якія ключавыя кампетэнцыі патрэбны беларускаму вучню?

Узмацненне ўвагі да кампетэнцый абумоўлена абнаўленнем  ў рэчышчы кампетэнтнаснага падыходу школьнай адукацыі, якое  за апошняе дзесяцігоддзе правялі многія краіны свету. Ключавыя кампетэнцыі усталёўваюць набор сістэмных характарыстык для праектавання адукацыйных стандартаў і навучальных праграм, вучэбнай і метадычнай літаратуры, а таксама адпаведных … Чытаць далей…

Як тэсты і тэсціраванне можна прымяняць у якасці сродку для навучання?

У артыкуле Мікалая Запрудскага ў НГ паказ­ваюцца магчымасці прымянення тэстаў і тэсціравання ў якасці сродку для навучання, павышэння матывацыі вучняў да вучэбнай дзейнасці і зваротнай сувязі — для актыўнай ацэнкі (фарміруючага ацэньвання). У пераважнай большасці метадычных публікацый пра тэсты і … Чытаць далей…

У свеце вельмі запатрабаваны інструментарый для ацэньвання ўзроўню сфармаванасці кампетэнцый. Актыўная ацэнка ў трэндзе!

За апошняе дзесяцігоддзе многія краіны свету правялі  рэфармаванне школьных адукацыйных стандартаў і навучальных  праграм з мэтай павышэння ўзроўню развіцця ключавых кампетэнцый. Кожная краіна распрацоўвае ўласную нацыянальную мадэль кампетэнцый, якая апісвае мэты і вынікі адукацыі. Змест кампетэнтнаснай мадэлі вызначаецца нацыянальнымі прыярытэтамі … Чытаць далей…

Курс АА – змест модуля 4: Актыўная і падсумоўваючая ацэнка

Парады па выпрацоўцы ўласнай стратэгіі ацэньвання ад педагогаў-практыкаў, якія працуюць з АА у нашай школе Што рабіць з вучэбнай праграмай, каб спланаваць зваротную сувязь і адзнакі? мой спосаб адрозніць, дзе выкарыстаць актыўную ацэнку і падсумоўваючую адзнаку, заключаецца ў старанным вывучэнні … Чытаць далей…