Метадычныя асновы




metadycnyja_asnovyЭлементы АА

Мэты
Крытэрыі ацэнкі наштобузу
Зваротная сувязь
Задаванне пытанняў
Узаемная ацэнка і самаацэнка
Праца з бацькамі. Адрозненні паміж АА і адзнакай.

 

Дыдактычныя матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў

Запрашаем экспертаў да адаптацыі гэтых дыдактычных матэрыялаў да ўмоваў Беларусі. Матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў  створаныя і апрабаваныя польскім Цэнтрам грамадзянкай адукацыі (CEO), які бескаштоўна прадставіў свой ранейшы курс “Актыўна ацэнка” для Беларусі, каб беларускія настаўнікі мелі … Чытаць далей…

Выйшла новая кніга Дануты Стэрны пра Актыўную ацэнку

У 2020 годзе пабачыла свет кніга Дануты Стэрны “Вучу(ся) у школе” з прадмовай беларускіх настаўнікаў, перакладзеная і падрыхтаваная да выдання Таварыствам беларускай школы. Кніга выдадзена ў рамках праекта “Укараненне асноўнай праграмы агульнай адукацыі ў дзіцячых садках і школах”.  Праект рэалізуецца Цэнтрам грамадзянскай … Чытаць далей…

Пачатковая школа надрукавала артыкулы пра Актыўную ацэнку

Святлана Локіс,  Святлана Іванюшына“Видишь цель – веришь в себя” Марына Яцкевіч “Актыўная ацэнка. Мае першыя крокі…” Пачатковая школа №10, 2019 г. pdf   … Чытаць далей…

Матэрыялы фестывалю Актыўнай ацэнкі- 2019

24 мая ў Акадэміі паслядыпломнай адукацыі адбыўся фестываль “Стратэгіі актыўнай ацэнкі для эфектыўнага навучання: лепшыя адукацыйныя практыкі” Праграма, тэксты выступленняў, сцэнарыі майстар-класаў размешчаны на сайце настаўнік-інфо     … Чытаць далей…

Міхась Кудзейка: “Права на памылку або актыўная ацэнка для пачаткоўцаў”

Настаўніцкая газета Пытанні арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці малодшых школьнікаў узнікаюць не толькі ў пачынаючых педагогаў, але часам і ў вопытных настаўнікаў. Каб сфарміраваць у выхаванцаў адэкватную самаацэнку, даць магчымасць кіраваць сваім навучаннем, некаторыя педагогі краіны звярнуліся да стратэгіі актыўнай ацэнкі. Пра … Чытаць далей…

Данута Стэрна. 10 умоваў для самастойнасці ў навучанні

– Ведаеш, я навучыў свайго ката свістаць. – Ды ну? Нешта я не чуў, каб твой кот насвістваў якую мелодыю. – Я ж сказаў, навучыў, а не што кот навучыўся. ( Падслухана ў настаўніцкай)   Кожны настаўнік ведае, што ўменне … Чытаць далей…