Метадычныя асновы

metadycnyja_asnovyЭлементы АА

Мэты
Крытэрыі ацэнкі наштобузу
Зваротная сувязь
Задаванне пытанняў
Узаемная ацэнка і самаацэнка
Праца з бацькамі. Адрозненні паміж АА і адзнакай.

 

Святлана Локіс. Праца ў групах з гексамі+Відэа

Літаратурнае чытанне. Апошні  ўрок  па тэме “Чудесное путешествие Нильса с дикими гусями”. Аўтар – Святлана Локіс, настаўніца пачатковых класаў СШ №17 г. Барысава Для даведкі:   Гексы – шасцівугольнікі, выразаныя з паперы ці пластыка. На гексах можа быць напісана, намалявана, раздрукавана … Чытаць далей…

Вэбінар для пачаткоўцаў па элементах АА і яе пазітыўнаму беларускаму вопыту «Актыўная ацэнка – гэта ацэнка, якая дапамагае вучыцца»

Тамара Мацкевіч, намеснік старшыні ГА «Таварыства беларускай школы», каардынатар дыстанцыйных курсаў «Актыўная ацэнка» і партала nastaunik.info і Алена Радзевіч, начальнік цэнтра прафесійнага развіцця і інавацыйнай адукацыі ДУА «Акадэмія паслядыпломнай адукацыі», ментар дыстанцыйнага курса па актыўнай ацэнцы на Shostka EdCamp падзяліліся са … Чытаць далей…

Алена Ананчыкава. Праблемы і стратэгіі пастаноўкі пытанняў. Трэнінг для настаўнікаў (Відэа)

Аўтар – Алена Ананчыкава мае кваліфікацыйную катэгорыю настаўнік-метадыст, намесніца дырэктара СШ №13 г. Жлобіна, настаўніца фізікі. Трэнінг быў праведзены 17 жніўня 2017 г. у Мінскім гарадскім інстытуце развіцця адукацыі для ўдзельнікаў конкурсу “Настаўнік года – 2017”.   Глядзець відэа ў … Чытаць далей…

Стратэгіі актыўнай ацэнкі. Відэалекцыя Галіны Сухавай

Аўтар – настаўнік-метадыст, выкладае беларускую мову і літаратуру ў гімназіі №5 г Віцебска,  лаўрэат конкурсу прафесійнага майстэрства. Прапануем відэазапіс майстар-класа Галіны Сухавай “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які яна правяла ў АПА для метадыстаў аддзелаў адукацыі ў Мінску 16 жніўня 2017 г. Для зручнасці … Чытаць далей…

Узаеманавучанне і ўзаемаацэнка. Майстар-клас (Відэа)

Аўтар –  Святлана Локіс, настаўніца пачатковых класаў СШ№ №17 г. Барысава, ментар дыстанцыйнага курса “Стратэгіі Актыўнай ацэнкі”. Майстар-клас быў праведзены падчас Фестывалю “Стратэгіі актыўнай ацэнкі у дзейнасці педагога”, які прайшоў на базе Акадэміі паслядыпломнай адукацыі 16 чэрвеня 2017 г. Майстар-клас на … Чытаць далей…

Майстар-клас па фарматыўнай ацэнцы

Прапануем артыкул Юры Паўлава, беларуса, які вучыцца ў дактарантуры Сіракузскага універсітэта (ЗША) па спецыяльнасці “педагагічны дызайн”.  Артыкул прысвечаны майстар-класу  Томаса Анджэла , вядомага спецыяліста па фарматыўнай (актыўнай) ацэнцы (formative assessment / classroom assessment). Поўны тэкст артыкула на сайце настаўнік-інфо … Чытаць далей…