Метадычныя асновы

metadycnyja_asnovyЭлементы АА

Мэты
Крытэрыі ацэнкі наштобузу
Зваротная сувязь
Задаванне пытанняў
Узаемная ацэнка і самаацэнка
Праца з бацькамі. Адрозненні паміж АА і адзнакай.

 

Стратэгіі актыўнай ацэнкі. Відэалекцыя Галіны Сухавай

Аўтар – настаўнік-метадыст, выкладае беларускую мову і літаратуру ў гімназіі №5 г Віцебска,  лаўрэат конкурсу прафесійнага майстэрства. Прапануем відэазапіс майстар-класа Галіны Сухавай “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які яна правяла ў АПА для метадыстаў аддзелаў адукацыі ў Мінску 16 жніўня 2017 г. Для зручнасці … Чытаць далей…

Узаеманавучанне і ўзаемаацэнка. Майстар-клас (Відэа)

Аўтар –  Святлана Локіс, настаўніца пачатковых класаў СШ№ №17 г. Барысава, ментар дыстанцыйнага курса “Стратэгіі Актыўнай ацэнкі”. Майстар-клас быў праведзены падчас Фестывалю “Стратэгіі актыўнай ацэнкі у дзейнасці педагога”, які прайшоў на базе Акадэміі паслядыпломнай адукацыі 16 чэрвеня 2017 г. Майстар-клас на … Чытаць далей…

Майстар-клас па фарматыўнай ацэнцы

Прапануем артыкул Юры Паўлава, беларуса, які вучыцца ў дактарантуры Сіракузскага універсітэта (ЗША) па спецыяльнасці “педагагічны дызайн”.  Артыкул прысвечаны майстар-класу  Томаса Анджэла , вядомага спецыяліста па фарматыўнай (актыўнай) ацэнцы (formative assessment / classroom assessment). Поўны тэкст артыкула на сайце настаўнік-інфо … Чытаць далей…

Надзея Нікалаева: Ці кожны настаўнік здольны прыняць філасофію Актыўнай ацэнкі?

Аўтар – журналіст газеты “Звязда”-  апісала свае ўражанні ад педагагічнага Фестываля “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, што адбыўся на базе Акадэміі паслядыпломнай адукацыі 15-16 чэрвеня 2016 г. У ім прынялі ўдзел фіналісты і ментары пятага дыстанцыйнага курса  па Актыўнай ацэнцы, лідары АА … Чытаць далей…

Матэрыялы педагагічнага фестывалю-2017: ідэі настаўнікаў па ўкараненні АА

Алеся Аляксандрава: “Рэкламныя плакаты АА”. “Я прэзентавала рэкламны плакат НаШтоБуЗу (словы бацькоў і вучняў, якія я паспрабавала прадставіць у выглядзе схемы, фатаграфіі з адкрытага ўрока для педагогаў з элементамі АА).   Другі плакат паказвае, што выкарыстанне стратэгіі АА дазваляе выхаваць актыўнага, … Чытаць далей…

Матэрыялы педагагічнага фестывалю “Стратэгіі Актыўнай ацэнкі”

Фестываль “Стратэгіі актыўнай ацэнкі” сабраў 88 настаўнікаў з усіх рэгіёнаў Беларусі. Кожны прывёз сваю педагагічную ідэю, каб пазнаёміць з ёй калег. У дадатак майстар класы правялі польскія педагогі Данута Стэрна і Аляксандра Мікульска і іх беларускія сябры ментары дыстанцыйнага курсу … Чытаць далей…