Кнігі

КнігіАктыўная Ацэнка становіцца ўсё больш папулярнай у свеце. Па гэтай методыцы працуюць школы ў Вялікабрытаніі, ЗША, Італіі, Фінляндыі, Польшчы – усюды гэта сістэма даказала сваю эфектыўнасць. Пакуль што кнігі пра АА пераважна на замежных мовах.

Кнігу “Актыўная ацэнка: вопыт настаўнікаў Беларусі” пераклалі і выдалі ў Маскве ў выдавецтве “Сентябрь”

Гэта аўтарскія экзэмпляры, якія мы нарэшце атрымалі па пошце. Цяпер і расійскія педагогі маюць магчымасць далучыцца да цывілізаванага свету перадавога беларускага вопыту і павучыцца ў нашых калег. Магчыма, вы ведаеце аўтараў і суаўтараў? А можа пара напісаць новую кнігу па нашым курсе? … Чытаць далей…

Дыялогі пра актыўную ацэнку

Да пачатку 2018/19 навучальнага  года ў выдавецтве Сэр-Віт выйшла кніга “Дыялогі пра актыўную ацэнку”. Аўтары-укладальнікі М.І. Запрудскі і Г.А. Сухава.  У аснову кнігі ляглі матэрыялы і напрацоўкі студэнтаў і ментараў шостага дыстанцыйнага курса “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які праводзіць Таварыства беларускай школы, пачынаючы … Чытаць далей…

Актыўная ацэнка ў дзеянні: вопыт настаўнікаў Беларусі: дапаможнік для настаўнікаў

У снежні 2014 года выйшла новая кніга пра актыўную ацэнку ў Беларусі. У дапаможніку разглядаюцца навуковыя падставы і практыка арганізацыі адукацыйнага працэсу з выкарыстаннем актыўнай ацэнкі. Кніга напісана на падставе досведу 150 настаўнікаў-практыкаў з усіх рэгіёнаў Беларусі. Актыўная ацэнка ў … Чытаць далей…

Запрудский Н.И. “Контрольно-оценочная деятельность учителя и учащихся”

Запрудский, Н.И. Контрольно-оценочная деятельность учителя и учащихся: пособие для учителя. Минск: Сэр-Вит, 2012.  У дапаможніку Мікалая Іванавіча Запрудскага    разглядаецца месца кантрольна-ацэначнай дзейнасці суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў дыдактычнай сістэме настаўніка, а таксама яе адметнасці ў розных мадэлях навучання: прадметна-арыентаванай, тэхналагічнай і асабова-арыентаванай. Паказана, як уключаць навучэнцаў … Чытаць далей…

«Актыўная ацэнка: Метадычны дапаможнік беларускага настаўніка» (pdf)

Змест Прадмова. З гісторыі актыўнай ацэнкі І. Асновы метаду актыўнай ацэнкі ІІ. Досвед беларускіх педагогаў ІІІ. Дадаткі – Форма канспекта ўрока згодна з прынцыпамі актыўнай ацэнкі – Памятка «Як падрыхтаваць зваротную інфармацыю ад настаўніка да вучня» – Прыклады мэт настаўніка і тыя ж мэты мовай вучняў … Чытаць далей…

Мэрыл Гармін “Дух класа. Як матываваць вучняў вучыцца”, 2008 г., на польскай мове.

Як матываваць вучняў вучыцца? Гэта кніга адрасавана ўсім настаўнікам, па любому прадмету, для любога тыпа школаў. Тут вы знойдзеце практычныя парады, як стварыць у класе атмасферу, якая б спрыяла навучанню. … Чытаць далей…