Актыўная Ацэнка становіцца ўсё больш папулярнай у свеце. Па гэтай методыцы працуюць школы ў Вялікабрытаніі, ЗША, Італіі, Фінляндыі, Польшчы – усюды гэта сістэма даказала сваю эфектыўнасць. Пакуль што кнігі пра АА пераважна на замежных мовах.
Прапануем прэзентацыю, мануал і заданні для трэнінгу для настаўнікаў на тэму новых тэндэнцый у развіцці адукацыі ў свеце “Як пандэмія і новыя выклікі паўплывалі на адукацыю” Трэнды і выклікі сучаснай адукацыі Мы жывём у вельмі цікавы і складаны час. Змены адбываюцца так хутка, што да … Чытаць далей…
У 2020 годзе пабачыла свет кніга Дануты Стэрны “Вучу(ся) у школе” з прадмовай беларускіх настаўнікаў, перакладзеная і падрыхтаваная да выдання Таварыствам беларускай школы. Кніга выдадзена ў рамках праекта “Укараненне асноўнай праграмы агульнай адукацыі ў дзіцячых садках і школах”. Праект рэалізуецца Цэнтрам грамадзянскай … Чытаць далей…
Гэта аўтарскія экзэмпляры, якія мы нарэшце атрымалі па пошце. Цяпер і расійскія педагогі маюць магчымасць далучыцца да цывілізаванага свету перадавога беларускага вопыту і павучыцца ў нашых калег. Магчыма, вы ведаеце аўтараў і суаўтараў? А можа пара напісаць новую кнігу па нашым курсе? … Чытаць далей…
Да пачатку 2018/19 навучальнага года ў выдавецтве Сэр-Віт выйшла кніга “Дыялогі пра актыўную ацэнку”. Аўтары-укладальнікі М.І. Запрудскі і Г.А. Сухава. У аснову кнігі ляглі матэрыялы і напрацоўкі студэнтаў і ментараў шостага дыстанцыйнага курса “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які праводзіць Таварыства беларускай школы, пачынаючы … Чытаць далей…
У снежні 2014 года выйшла новая кніга пра актыўную ацэнку ў Беларусі. У дапаможніку разглядаюцца навуковыя падставы і практыка арганізацыі адукацыйнага працэсу з выкарыстаннем актыўнай ацэнкі. Кніга напісана на падставе досведу 150 настаўнікаў-практыкаў з усіх рэгіёнаў Беларусі. Актыўная ацэнка ў … Чытаць далей…
Запрудский, Н.И. Контрольно-оценочная деятельность учителя и учащихся: пособие для учителя. Минск: Сэр-Вит, 2012. У дапаможніку Мікалая Іванавіча Запрудскага разглядаецца месца кантрольна-ацэначнай дзейнасці суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў дыдактычнай сістэме настаўніка, а таксама яе адметнасці ў розных мадэлях навучання: прадметна-арыентаванай, тэхналагічнай і асабова-арыентаванай. Паказана, як уключаць навучэнцаў … Чытаць далей…