Марына Яцкевіч. Урок на прынцыпах АА па рускай мове ў 3 класе па тэме: “Правописание слов с разделительным твердым знаком, перенос слов с разделительным ъ”

Аўтар – настаўніца пачатковых класаў СШ№69 г. Мінска

Алена Радзевіч пра ўрок Марыны Яцкевіч:

“Спадабалася, як Вы арганізавалі этап, на якім вучні пабудавалі мосцік паміж тым, што вучні ведалі і новай тэмай (сувязь з папярэднімі ведамі), тым самым, стварылі асяроддзе для трывалага засваення ведаў. Акрамя таго, сістэматызавалі ўсе візуальнай інфармацыяй:

Приём «Мы знаем» После каждого ответа на доске учитель вешает табличку с  ответом. В результате появляется картинка, позволяющая систематизировать все орфограммы русского языка, которые изучали.

Здорава, што не даяце гатовых рашэнняў, ствараеце праблемныя сітуацыі, мадэляванне і ставіце вучняў перад сітуацыяй выбару, тым самым развіваеце ў іх адказнасць.

На мой погляд, прыдумалі ўдалае ключавое пытанне, якое арыентавана на дасягненне мэты і знаходзіцца ў зоне бліжэйшага развіцця вучняў.

Ключевой вопрос

Зачем в русском языке два разделительных знака, ведь условия написания одинаковые?

Мэты мовай вучня. Добра, што з дапамогай пытанняў падвялі дзяцей да фармуліроўкі мэтаў. Прыемна, што на ўроку выкарыстоўваеце розныя формы працы, размяркоўваеце ролі ў групе (вучні-настаўнікі). Актыўна ўжываеце ўзаемаправерку.

Спадабаўся этап  падвядзення вынікаў урока: “ Мы сделали особые светофоры:  с одной стороны цвета: красный, жёлтый, зелёный и белый, со второй – на синем фоне буквы А, Б, В, Г. Сверху и снизу ограничители. Выбор ответа осуществляется с помощью динамической части с отверстиями-кругами с двух сторон. Использование универсально.

Для проверки второго и третьего задания использовали взаимооценку. Свои советы писали ребята (на обратной стороне).

 Кто ошибся? Как ты думаешь, что не понял? Какой совет получил от друга?

      Те, кто сделал ошибку во втором задании, получил карточку 1 для выполнения, в третьем задании – карточку 2 (карточки подготовила заранее, спрогнозировав ситуацию)

Таксама лічу вельмі ўдалай рэфлексію і, як бонус, для вучняў, якія дасягнулі мэту, цікавыя заданні больш высокага ўзроўню.”

Урок Марыны Яцкевіч 


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: