Алена Макарэвіч. Урок на прынцыпах АА па прадмету “Чалавек і свет” для 2 класа па тэме “Птушкі”

Аўтар – настаўніца пачатковых класаў Ціманаўскай СШ Клімавіцкага раёна, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. Наталля Ільініч пра ўрок Алены Макарэвіч: “Дзякуй за Ваш класны ўрок! Я знайшла ў ім з элементаў АА наступныя: сувязь з … Чытаць далей…

Вераніка Гутарава: эсэ “АА у маёй прафесійнай дзейнасці: ад праблем да эфектыўнай практыкі”

Аўтар – настаўніца гісторыі Дукорскай СШ Пухавіцкага раёна, выпускніца дыстанцыйнага курса па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. “Кожны чалавек ў сваім жыцці сутыкаецца з нейкімі цяжкасцямі і выпрабаваннямі. Яны навокал нас: у паўсядзённым жыцці, у зносінах з людзьмі, у … Чытаць далей…

Іван Сініла. Урок на прынцыпах АА па гісторыі Беларусі для 6 класа па тэме: “Вялікая вайна і Грунвальдская бітва”

Аўтар – настаўнік гісторыі СШ№5 Гомеля, выпускнік дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. Наталля Ільініч пра ўрок Івана Сінілы:  “Мне спадабалася, як Вы хутка праверылі дамашняе заданне – і падвялі гэтым вучняў да новай тэмы. Разам з … Чытаць далей…

Эрыка Комышава. Эсэ на тэму “Мая актыўная ацэнка ўчора, сёння, заўтра”

Аўтар – настаўніца гісторыі Салонскай школы Жлобінскага раёна, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. Любой, кто перестает учиться, стареет, и не важно, сколько ему лет: двадцать или восемьдесят. Любой, кто продолжает учиться, остается молодым. Самая великая … Чытаць далей…

Эрыка Комышава. Урок на прынцыпах АА па гісторыі Беларусі ў 8 класе па тэме: “Сталыпінскія рэформы і іх ажыццяўленне”

Аўтар – настаўніца гісторыі Салонскай школы Жлобінскага раёна, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2018-19 навучальным годзе. Цель урока на языке учащегося: -буду знать причины и основные мероприятия столыпинской аграрной реформы.  НаШтоБуЗУ: -буду знать реализатора реформы П. А. Столыпина; … Чытаць далей…

Міхась Кудзейка: “Права на памылку або актыўная ацэнка для пачаткоўцаў”

Настаўніцкая газета Пытанні арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці малодшых школьнікаў узнікаюць не толькі ў пачынаючых педагогаў, але часам і ў вопытных настаўнікаў. Каб сфарміраваць у выхаванцаў адэкватную самаацэнку, даць магчымасць кіраваць сваім навучаннем, некаторыя педагогі краіны звярнуліся да стратэгіі актыўнай ацэнкі. Пра … Чытаць далей…