Набор на дыстанцыйны курс “Актыўная ацэнка-2018”

Запрашаем настаўнікаў, выкладчыкаў педагагічных установаў, метадыстаў на курс дыстанцыйнага навучання «Актыўная ацэнка – 2018». Апошні тэрмін падачы заявак – 20 верасня 2018 г, 24:00. Умовы ўдзелу: Усе кандыдаты для ўдзелу ў праграме павінны: Займацца актыўнай выкладчыцкай дзейнасцю і мець жаданне … Чытаць далей…

Як актыўная ацэнка заахвочвае да вучобы?

Аўтар артыкула – Надзея Нікалаева, журналістка газеты Звязда, расказвае пра поспехі і праблемы ў распаўсюджванні Актыўнай ацэнкі, аналізуе вопыт перадавых беларускіх настаўнікаў, што працуюць з АА.  «У доме прарвала дзве трубы: з халоднай вадой і гарачай. З халоднай у кватэру выліваецца 70 літраў … Чытаць далей…

Матэрыялы фестывалю “Актыўная ацэнка-2018”

Мерапрыемства адбылося 14 чэрвеня ў АПА. Фестываль педагагічных ідэй “Актыўная ацэнка – 2018” падвёў вынік гадавой працы настаўнікаў, ментараў, метадыстаў. Каля ста педагогаў прыехала ў Мінск, каб падзяліцца сваімі ідэямі, правесці майстар-класы для калег, атрымаць адказы на важнае пытанне: як … Чытаць далей…

Святлана Іванюшына. Урок на прынцыпах АА навучання грамаце (пісьмо) у 1 класе па тэме: “Літара ь – мяккі знак”

Аўтар – настаўніца пачатковых класаў СШ№1 Лагойска. Цели урока: Предполагается, что к окончанию урока учащиеся будут знать: что буква ь в конце слова показывает на мягкость предыдущего согласного; что буква ь звука не обозначает; Уметь: правильно (в соответствии с образцом) … Чытаць далей…

ФЕСТЫВАЛЬ “АКТЫЎНАЯ АЦЭНКА Ў ПРАКТЫЦЫ РАБОТЫ НАСТАЎНІКАЎ”

Фестываль арганізуецца цэнтрам прафесійнага развіцця і інавацыйнай адукацыі Дзяржаўнай установы адукацыі “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі” ў адпаведнасці з Рэспубліканскім каардынацыйным планам мерапрыемстваў дадатковай адукацыі педагагічных работнікаў на 2018 год. Тэрмін правядзення фестывалю – 14 чэрвеня 2018 года. Мэта фестывалю: абмен педагагічным … Чытаць далей…

Цікавыя ідэі для добрага ўрока

Знайшоў Міхась Кудзейка ў працы Вольгі Антонік, студэнткі дыстанцыйнага навучання па АА  2017-18 навучальнага года. Вольга Антонік – настаўніца пачатковых класаў СШ№7 Смаргоні. Арганізацыя працы з крытэрыямі ацэнкі: памятка і міні-даследаванне “Как только я начала работать по активной оценке (2 … Чытаць далей…