Людміла Шляжко: “Актыўная ацэнка – сродак станаўлення асобы вучня і фарміравання яго адказнасці”

Настаўніцкая газета 17 сакавіка 2020 г. надрукавала артыкул Людмілы Шляжко, настаўніцы матэматыкі Бараўлянскай сярэдняй школы Мінскага раёна. Аўтар дзеліцца ўласным вопытам, як актыўная ацэнка на яе ўроках дапамагае вучням навучацца браць адказнасць за сваю вучобу.

Людміла Шляжко: “Актыўная ацэнка – сродак станаўлення асобы вучня і фарміравання яго адказнасці” частка 1

Людміла Шляжко: “Актыўная ацэнка – сродак станаўлення асобы вучня і фарміравання яго адказнасці” частка 2


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: