Прыклады мэтаў настаўніка і тыя ж мэты мовай вучняў

Тэма: Мышачныя тканкі і іх здольнасць актыўна скарачацца.
Мэты настаўніка:
– Распавесці аб будаўніцтве мышачнай тканкі.
– Развіць здольнасці вучняў да разумення ўзаемасувязі патэнцыялу і функцыі мышачнай тканкі.
– Навучыць вучняў апісваць механізм скарачэння і расслаблення міяфібрыл і абгрунтоўваць сваё меркаванне.
Тыя ж мэты мовай вучняў:
– Вы даведаецеся, як пабудавана мышачная тканка і якім чынам яна працуе.
– Зразумееце важную ролю мышачнай тканкі ў арганізме.
Тэма: Тыпы злучэнняў касцей

Мэты настаўніка:
– Вучань ведае тыпы злучэнняў касцей, паказвае, дзе знаходзяцца гэтыя злучэнні, разумее, чым адрозніваюцца гэтыя злучэнні адрознівае гэтыя тыпы і ведае іх значэнне.
Тыя ж мэты мовай вучняў:
Вы даведаецеся аб розных тыпах злучэнняў касцей і даведаецеся, чаму розныя тыпы злучэнняў больш ці менш рухлівыя (напрыклад, плячо, запясце, локаць або калена).

Тэма: фотасінтэз

Мэты настаўніка:
– Вучань ведае, што такое фотасінтэз, і ведае, якія фактары ўплываюць на гэты працэс.
– Вучань бачыць узаемасувязь паміж эфектыўнасцю працэсу і яго фактарамі.
Тыя ж мэты мовай вучняў:
Пасля гэтага ўроку вы зможаце апісаць працэс фотасінтэзу, а таксама фактараў, якія ўплываюць на яго ход.


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: