Ганна Піскуновіч. Урокі на прынцыпах АА па беларускай літаратуры для 9 класа

Даслала настаўніца СШ№ 1 г. Глыбокае на конкурс «Адукацыя для свабоды. Ноўтбук актыўнаму настаўніку».

“З мінулага навучальнага года я ў сваёй практыцы выкарыстоўваю метад актыўнай ацэнкі (з верасня па лістапад – элементы, а са снежня – у асноўным прымяняю метад поўнасцю). Дзеці ўжо прывыклі да такіх урокаў, добра ведаюць элементы метаду. Для маіх вучняў не ў навіну так званыя «методнікі» ў выглядзе трохкутнікаў (зялёны, жоўты, чырвоны колер) для зваротнай сувязі, НаШтоБуЗУ дапамагае ім арыентавацца ў ходзе ўрока і накіроўвае іх да канчатковага выніку, ведаюць яны як працаваць у парах, у групах, знаёма ім і апытванне па картках з імёнамі (прынцып «непадымання рукі»). Усе гэтыя элементы я выкарыстоўвала на прапанаваных уроках… ” 

Метадычны каментар doc 43 Kb

1 урок – «Рамантызм як літаратурны напрамак» .

Ход урока  doc 76 Kb 

Прэзентацыя «Жывапіс эпохі рамантызму» ppt 966 Kb

Схема doc 24 Kb

Табліца doc 34 Kb

Азначэнне рамантызму doc 24 Kb

Група 1. “Асноўныя рысы рамантызму ў літаратуры” doc 321 Kb Заданне-1 doc 23 Kb

Група 2. “Асаблівасці рамантызму ў беларускай літаратуры” doc 35 Kb

Група 3. “Рамантычны герой” doc 31 Kb Заданне-3 doc 28 Kb

Тэставае выніковае заданне па тэме doc 34 Kb

Крытэрыі ацэнкі тэставых заданняў doc 26 Kb

2 урок – «Прайсці праз вернасць» (урок па паэме Адама Міцкевіча «Гражына»)

Гэты ўрок быў дасланы і пастаўлены на сайт раней.


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: