Сустрэча ўдзельнікаў дыстанцыйнага курса па АА адбылася!

16 сакавіка 2013 г. адбылася чаканая агульная сустрэча ўсіх удзельнікаў ДН – студэнтаў, ментараў, арганізатараў. У госці да нас завіталі трэнеры-калегі з Польшчы – гісторык Ёана Соцька з Варшавы і матэматык Ганна Монка з Беластоку. Цяжкім выпрабаваннем для ўсіх стаў моцны снегапад, што абрынуўся 15-16 сакавіка на Беларусь. Шмат хто з калегаў проста не змог выехаць са сваіх гарадоў і мястэчак- аўтатранспарт ў гэтыя дні быў паралізаваны. Больш пашанцавала тым, хто меў магчымасць выбрацца ў дарогу па чыгунцы, гэты від транспарту аказаўся больш устойлівы перад стыхіяй.

Агульны здымак удзельнікаў сустрэчы

Агульны здымак удзельнікаў сустрэчы

Сустрэча пачалася з вітання-знаёмства. Многія з нас наяве ўбачыліся і пазнаёміліся ўпершыню, дасюль мелі зносіны толькі віртуальныя. Потым госці з Польшчы далі беларускім калегам майстар-класы па методыцы АА на практыцы. Спадарыня Ганна правяла ўрок па матэматыцы па тэме “Аперацыі з мноствамі”, а Ёана па гісторыі – “Вялікі геаграфічныя адкрыцці”,  беларускія ж настаўнікі на гадзіну ператварыліся ў вучняў. Пасля гэтага ўрокі былі грунтоўна абмеркаваны і прааналізаваныя. Калегі-беларусы вельмі высока ацанілі ўзровень праведзеных майстар-класаў, гаварылі, што менавіта такіх практычных заняткаў нам вельмі не хапае пры асваенні АА на дыстанцыйным курсе.

Галоўнай жа мэтай канферэнцыі было абмеркаванне праблемаў укаранення методыкі Актыўная ацэнка ў школе ў працэсе дыстанцыйнага навучання, пошук шляхоў іх развязання. Метадам мазгавога штурму былі вылучаныя восем найбольш вострых, на думку настаўнікаў, праблемаў.

Майстар-клас па матэматыцы

Майстар-клас па матэматыцы

 

  1. Дзе знайсці час для карэкцыі ведаў?
  2. Ці варта пісаць пісьмовую зваротную сувязь кожнаму вучню?
  3. Як і дзе знаходзіць ключавыя пытанні да ўрокаў?
  4. Як знайсці аднадумцаў па АА?
  5. Як вырашыць праблему накапляльнасці адзнакаў пры працы па АА?
  6. Як працаваць з бацькамі, каб зрабіць іх саюзнікамі?
  7. Як абменьвацца вопытам з калегамі пры ўкараненні АА?
  8. Як пераканаць вучняў у каштоўнасці найперш ведаў, а не адзнак?

Кожная з праблемаў  абмяркоўвалася ў групах, калегі прапанавалі і ўласнае разуменне шляхоў іх вырашэння. Матэрыялы канферэнцыі  размяшчаем на сайце.

 

Майстар-клас па гісторыі

Майстар-клас па гісторыі

Удзельнікі ДН станоўча ацанілі методыку АА – яны пераканаліся на ўласным вопыце, што гэта  сістэма працуе, хаця і патрабуе ад настаўнікаў вялікіх намаганняў, змянення звыклых стэрэатыпаў. Калегі ўпэўненыя, што будучыня нашай школы немагчымая без Актыўнай ацэнкі і яны радыя, што сталі  першымі ў Беларусі настаўнікамі, каму выпала шчасце вывучаць і ажыццяўляць гэтую справу.

Людміла Марціна і Міхась Кудзейка прэзентуюць праблему "Дзе знайсці час на карэкцыю ведаў?"

Людміла Марціна і Міхась Кудзейка прэзентуюць праблему “Дзе знайсці час на карэкцыю ведаў?”

 


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: