Пытанні настаўніка на ўроку фізікі

У публікацыі Аляксандра і Элы Якубоўскіх у часопісе «Фізіка» (№2, 2014) разглядаюцца наступныя моманты: 

– Аб звычайнай практыцы працы з пытаннямі на ўроку;

– Пра новыя спосабы працы з пытаннямі на ўроках;

– Стратэгія выбару правільнага адказу і абгрунтавання выбару;

– Стратэгія перафармулявання пытання да сцверджання, з якім вучні могуць абгрунтавана пагадзіцца альбо не;

– Стратэгія пошуку адрозненняў: чаму гэта правільна, а гэта – не?

– Стратэгія агучвання адказу і пастаноўкі пытання, якм чынам мы дайшлі да гэтага адказу;

– Стратэгія прадстаўлення іншага бачання праблемы і г.д.

Глядзіце далучаны файл (PDF 419 Kb)


Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: