У артыкуле Мікалая Запрудскага ў НГ паказваюцца магчымасці прымянення тэстаў і тэсціравання ў якасці сродку для навучання, павышэння матывацыі вучняў да вучэбнай дзейнасці і зваротнай сувязі — для актыўнай ацэнкі (фарміруючага ацэньвання). У пераважнай большасці метадычных публікацый пра тэсты і … Чытаць далей…
Tamara
За апошняе дзесяцігоддзе многія краіны свету правялі рэфармаванне школьных адукацыйных стандартаў і навучальных праграм з мэтай павышэння ўзроўню развіцця ключавых кампетэнцый. Кожная краіна распрацоўвае ўласную нацыянальную мадэль кампетэнцый, якая апісвае мэты і вынікі адукацыі. Змест кампетэнтнаснай мадэлі вызначаецца нацыянальнымі прыярытэтамі … Чытаць далей…
Аўтар – Алена Макуцэвіч, настаўніца гісторыі Астрашыцкай сярэдняй школы, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2023-24 навучальным годзе. Канспект урока згодна з прынцыпамі АА Урок: Гісторыя Беларусі Дата: 06.10 2023 Клас: 7 Тэма: Развіццё культуры ў ВКЛ у першай … Чытаць далей…
Шаноўныя калегі!Звяртаемся да вас як да педагагічнай эліты. Актыўная ацэнка – навучанне, заснаванае на аснове канструктыўнай зваротнай сувязі (Formative Assessment) дагэтуль знаходзіцца ў трэндах адукацыі ва ўсім свеце. Важнасць тэхналогіі АА толькі пацвердзілі новыя выклікі і наступствы пандэміі, глабальнага міграцыйнага … Чытаць далей…
Парады па выпрацоўцы ўласнай стратэгіі ацэньвання ад педагогаў-практыкаў, якія працуюць з АА у нашай школе Што рабіць з вучэбнай праграмай, каб спланаваць зваротную сувязь і адзнакі? мой спосаб адрозніць, дзе выкарыстаць актыўную ацэнку і падсумоўваючую адзнаку, заключаецца ў старанным вывучэнні … Чытаць далей…
У гэтым модулі мы разглядаем зваротную сувязь, якая з’яўляецца ядром актыўнай ацэнкі. Зваротная сувязь (ЗС) – гэта дыялог настаўніка і вучня, дыялог, які дапамагае вучню вучыцца. Пачнём з імгненнай зваротнай сувязі ад вучняў да настаўніка падчас урока. Часта настаўнікі выкарыстоўваюць … Чытаць далей…