Аўтар – настаўніца гісторыі СШ№ 121 г. Мінска, выпускніца дыстанцыйных курсаў па актыўнай ацэнцы ў 2022-23 навучальным годзе. 8 класс Тема урока ЯПОНИЯ Цели урока: к концу урока учащиеся смогут охарактеризовать причины и последствия преобразований в Японии во второй половине … Чытаць далей…
Tamara
Запрашаем настаўнікаў, выкладчыкаў педагагічных установаў, метадыстаў на курс дыстанцыйнага навучання «Актыўная ацэнка – 2023». Апошні тэрмін падачы заявак – 7 кастрычніка 2023 г, 24:00.Пра курс можна пачытаць у серыі артыкулаў “Настаўніцкай газеты” і ў прадметных часопісах. Умовы ўдзелу: Усе кандыдаты для ўдзелу … Чытаць далей…
Што такое «перавернутае навучанне» Тэрмін «перавернутае навучанне» (Flipped Learning) у 2000 годзе выкарыстаў выкладчык маркетынгу з Універсітэта Маямі Глен Плат у аднайменнай публікацыі. Ён прапанаваў адмовіцца ад звычайных урокаў на карысць фармату відэазапісаў. Традыцыйнае і «перавернутае» навучанне ахопліваюць адну і … Чытаць далей…
У гэтым модулі мы разглядаем зваротную сувязь, якая з’яўляецца ядром актыўнай ацэнкі. Зваротная сувязь (ЗС) – гэта дыялог настаўніка і вучня; дыялог, які дапамагае вучню вучыцца. Пачнём з імгненнай зваротнай сувязі ад вучняў да настаўніка падчас урока. Часта настаўнікі выкарыстоўваюць … Чытаць далей…
Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų 1 priedas KOMPETENCIJŲ RAIDOS APRAŠAS 1. Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrosiose programose (toliau – bendrosios programos) kompetencijoms tenka išskirtinis vaidmuo – jų ugdymas būtinas kiekvieno asmens tobulėjimui, socialinei įtraukčiai, darniai … Чытаць далей…
Аўтар: Наталля МаслоўскаяДУА “Сярэдняя школа №8 г. Брэста”, География 9 класс Тема урока Легкая промышленность Тип урока Комбинированный Оборудование Мультиборд, презентация, учебное пособие «География Беларуси» М.Н. Брилевский, А.В.Климович, атлас «География Беларуси», контурные карты маршрутные листы, облако слов, тест Методы Объяснительно-иллюстративный … Чытаць далей…