Кнігу “Актыўная ацэнка ў дзеянні: вопыт настаўнікаў Беларусі” пераклалі на рускую мову і выдалі ў Маскве. 

Кнігу “Актыўная ацэнка ў дзеянні: вопыт настаўнікаў Беларусі” пераклалі на рускую мову і выдалі ў Маскве. Беларускія настаўнікі-практыкі напісалі гэту кнігу ў 2014 годзе. У аснову кнігі ляглі матэрыялы і напрацоўкі студэнтаў і ментараў дыстанцыйнага курса “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які праводзіць … Чытаць далей…

Распачаўся сёмы дыстанцыйны курс “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”

Сёмы дыстанцыйны курс “Стратэгіі актыўнай ацэнкі” пачаўся! Сёлета мы атрымалі 175 заявак з чатырох краін. Праз конкурс адабралі 107 чалавек, хаця планавалі набраць 70. На курсе працуе каманда з 19 ментараў і 2 адміністратараў. 2019 год – юбілейны. Спаўняецца 10 … Чытаць далей…

Павел Лічэўскі: Formative – ацэньванне і зваротная сувязь у рэжыме анлайн

Formative – ацэньванне і зваротная сувязь у рэжыме анлайн Опубликовано Pavel Lichevsky Вторник, 29 мая 2018 г.   Павел Лічэўскі, настаўнік беларускай мовы і літаратуры з Пінска, дзеліцца сваім досведам арганізацыі зваротнай сувязі на ўроку.

Головне про активну оцінку (для українських колег-учасників EdCamp)

2-3 липня в Харкові білоруси представили свій досвід впровадження активної оцінки в практику. Дякуємо організаторам за запрошення. Публікуємо посилання на матеріали. Гуглл транслейт якщо що перекладає з білоруськой майже ідеально. Бажаємо успіхів і чекаємо матеріалів про український досвід. 1) Книга “Актыўная … Чытаць далей…

Фінскі педагог распавёў пра сістэму ацэнкі ў фінскіх школах (Відэа)

Пасля таго, як Фінляндыя пачала рэформы ў адукацыі 45 гадоў таму, фінскія школьнікі сталі найбольш паспяховымі ў свеце. Штогод яны займаюць першыя месцы ў рэйтынгу PISA — міжнароднай праграме ацэнкі адукацыйных дасягненняў навучэнцаў. Лекцыю Кары Лоўхівуоры арганізавала кампанія «А-100 Дэвэлапмэнт», … Чытаць далей…

Мэтавы кампанент урока. Мікалай Запрудскі

Настаўніцкая газета, 18.11.2017 Пачаўся і доўжыцца чарговы дыстанцыйны курс па актыўнай ацэнцы. Пра гэтую тэхналогію пастаянныя чытачы газеты ўжо шмат ведаюць. Мы прапануем паглыбіцца ў практычныя аспекты яе рэалізацыі ў класе. Для гэтага намі выбрана пытальна-адказная форма падачы матэрыялу. Пытанні … Чытаць далей…