Апісанне развіцця кампетэнцый (Літва)

Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų 1 priedas KOMPETENCIJŲ RAIDOS APRAŠAS 1. Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrosiose programose (toliau – bendrosios programos) kompetencijoms tenka išskirtinis vaidmuo – jų ugdymas būtinas kiekvieno asmens tobulėjimui, socialinei įtraukčiai, darniai … Чытаць далей…

9 клас. Геаграфія. Тэма “Лёгкая прамысловасць”. Урок Наталлі Маслоўскай

Аўтар: Наталля МаслоўскаяДУА “Сярэдняя школа №8 г. Брэста”, География 9 класс Тема урока Легкая промышленность Тип урока Комбинированный Оборудование Мультиборд, презентация, учебное пособие «География Беларуси» М.Н. Брилевский, А.В.Климович, атлас «География Беларуси», контурные карты маршрутные листы, облако слов, тест Методы Объяснительно-иллюстративный … Чытаць далей…

Дыдактычныя матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў

Запрашаем экспертаў да адаптацыі гэтых дыдактычных матэрыялаў да ўмоваў Беларусі. Матэрыялы для арганізацыі курса дыстанцыйнага навучання для настаўнікаў  створаныя і апрабаваныя польскім Цэнтрам грамадзянкай адукацыі (CEO), які бескаштоўна прадставіў свой ранейшы курс “Актыўна ацэнка” для Беларусі, каб беларускія настаўнікі мелі … Чытаць далей…

Запрашаем на дыстанцыйны курс “Актыўная ацэнка – 2022”

Запрашаем настаўнікаў, выкладчыкаў педагагічных установаў, метадыстаў на курс дыстанцыйнага навучання «Актыўная ацэнка – 2022». Апошні тэрмін падачы заявак – 25 верасня 2022 г, 24:00.Пра курс можна пачытаць у серыі артыкулаў “Настаўніцкай газеты” і ў прадметных часопісах. Умовы ўдзелу: Усе кандыдаты … Чытаць далей…

Іодка Аксана, урок хіміі на прынцыпах актыўнай ацэнкі, тэма: Хларыды, 9 клас

Цель: предполагается, что к концу урока учащиеся смогут применить полученные ранее знания для формирования представления о физических и химических свойствах хлоридов, применении соляной кислоты и ее солей. Цель на языке учащихся:  Могу назвать физические свойства солей хлороводородной кислоты.Могу записать уравнения … Чытаць далей…

Надзея Жвавая: Мае вучні сталі больш разважаць, назіраць, з’явілася цікавасць да ўсяго, што адбываецца вакол

На працягу больш за 10 гадоў я працавала з вучнямі з цяжкасцямі ў навучанні. Праца настаўніка, настаўніка-дэфектолага мае свае адметнасці, якія абумоўлены асаблівасцямі развіцця вучняў. Недастатковая вучэбная матывацыя, нізкая пазнавальная актыўнасць, няўменне планаваць ход дзейнасці, цяжкасці ў ажыццяўленні кантроля і … Чытаць далей…