Актыўная ацэнка. Трэнажоры для настаўнікаў

У тэлеграме з’явіліся  трэнажоры для настаўнікаў па пастаноўцы мэт і зваротнай сувязі. Мэты дапамагаюць арганізаваць урок так, каб вучні працавалі лепш і былі больш матываванымі. Вы ведалі, што мэты на ўроку больш эфектыўна, чым дамашнія заданні, ІКТ-тэхналогіі і нават скарачэнне … Чытаць далей…

Урок літаратурнага чытання, 3 клас. Апавяданне В. Драгунскага.

Урок літаратурнага чытання, 3 клас. Тэма: Апавяданне В. Драгунскага “Аннгличанин Павля”. Урок вядзе настаўнік-метадыст Святлана Локіс. … Чытаць далей…

Зваротная сувязь у пачатковай школе. Відэа

Святлана Локіс мае ўласны ютуб канал, дзе дзеліцца відэафрагментамі, якія паказваюць, як працуюць розныя педагагічныя метады і прыёмы. Прапануем паглядзець ідэю арганізацыі зваротнай сувязі у пачатковай школе. Вядома, што дзеці лепш вучацца, калі выконваюць ролю настаўніка. Святлана паспрабавала даць дамашняе … Чытаць далей…

Курс АА – змест модуля 2 “Пытанні для актыўнага навучання”

Як задаваць пытанні, каб стымуляваць навучанне? Гаворка пойдзе як пра форму пытанняў, так і пра іх змест і магчымасці выкарыстання на ўроках. Настаўнікі звычайна не задумваюцца пра тое, якім чынам яны працуюць з пытаннямі. Таму спачатку вызначым праблемы, звязаныя з … Чытаць далей…

Курс АА – змест модуля 1 “Мэты і крытэрыі ацэнкі”

Выкладаем змест модуляў курса дыстанцыйнага навучання “Актыўная ацэнка” у адкрыты доступ.Цяпер кожны зможа яго прайсці самастойна. Што можна распавесці вучням на этапе ўвядзення актыўнай ацэнкі? Канешне, настаўнік можа расказаць пра ўласную матывацыю навучання на курсе АА, эфектыўнасць новай методыкі паводле … Чытаць далей…

Спосабы пастаноўкі мэт у пачатковай школе. Відэа

Вызначэнне мэт. Тлумачэнне мэты ўрока вучням Вядома, што калі вучні ведаюць і прымаюць мэту ўрока, яны вучацца больш матывавана. Вашы вучні павінны ведаць, што яны вывучаюць і навошта. Калі яны ведаюць мэту навучання, Вам лягчэй будзе разам ісці да яе … Чытаць далей…