[ВІДЭА] Актыўная ацэнка: Пастаноўка мэты ўрока

Вучні павінны не толькі ведаць мэту ўрока, але і “прысвоіць” яе – толькі тады яны будуць працаваць над яе выкананнем. Для гэтага настаўнік можа папрасіць вучняў сфармуляваць мэту, адказаўшы на пытанне “Навошта я гэта буду вучыць?” Добра сфармуляваная мэта мае … Чытаць далей…

[ВІДЭА] Актыўная ацэнка: Узаемаацэнка

Ва ўзаемнай ацэнцы дзеці добра разумеюць аднакласніка, работу якога правяраюць, бо толькі што самі выконвалі такую ж задачу. З другога боку, яны вучацца іншаму падыходу да праблемы. Вучню значна лягчэй атрымаць зваротную сувязь ад сябра, напісаную зразумелай мовай, словамі, якімі … Чытаць далей…

[ВІДЭА] Актыўная ацэнка: Зваротная сувязь на ўроку

Ролік дэманструе выкарыстанне зваротнай сувязі на ўроку матэматыкі. Зваротную сувязь дзеці атрымалі ў выглядзе пісьмовых каментароў да самастойнай работы. Адзнака за гэту работу не выстаўлялася. Настаўнік Кацярына Ветрава, СШ № 17 г. Барысава … Чытаць далей…

У якіх краінах найбольш папулярная методыка Актыўная Ацэнка? Наколькі яна папулярная ў Польшчы?Ці ёсць даследаванні, якія даказваюць, што выкарыстанне АА робіць вучэнне больш эфектыўным? Наколькі?

Адказ на яго: Адказвае Ева Боргаш: “ Актыўная ацэнка найбольш папулярная ў Англіі. У Польшчы ўводзіцца паступова. Што тычыцца даследаванняў, то яны праводзіліся ў той жа Англіі. Было выяўлена, што працэс навучання з АА праходзіць нашмат хутчэй. Вучэбны матэрыял, які … Чытаць далей…

Данута Стэрна “Актыўная Ацэнка на практыцы”, 2011 г., на польскай мове.

Данута Стэрна – найбольш аўтарытэтны даследчык і папулярызатар сістэмы АА ў Польшчы.  У гэтай кнізе яна прадстаўляе вопыт польскіх настаўнікаў па розных прадметах ад усіх відаў школ, што працуюць па гэтай сістэме. … Чытаць далей…