Артыкул Алены Ананчыкавай, надрукаваны ў Настаўніцкай газеце 14 ліпеня 2015 г.
Пры распрацоўцы крытэрыяў неабходна:
— вызначыць найбольш важныя вучэбныя кампетэнцыі, якія фарміруюцца на ўроку;
— адказаць на пытанне “Што неабходна ацаніць?”;
— сфармуляваць зразумелыя і поўныя апісанні крытэрыяў.
Фармулююцца крытэрыі згодна з паслядоўнасцю “мэта — крытэрый — індыкатар выканання”. Пад індыкатарам выканання будзем разумець тую прымету, па якой вы ўбачыце, што вучань ведае, разумее, прымяняе, ацэньвае і г.д.
Чытаць артыкул цалкам
Цудоўна!