Крытэрыі дынамічнага ацэньвання: З акцэнтам на поспех вучня

Артыкул Алены Ананчыкавай, надрукаваны ў Настаўніцкай газеце 14 ліпеня 2015 г.
Пры распрацоўцы крытэрыяў неабходна:
— вызначыць найбольш важныя вучэбныя кампетэнцыі, якія фарміруюцца на ўроку;
— адказаць на пытанне “Што неабходна ацаніць?”;
— сфармуляваць зразумелыя і поўныя апісанні крытэрыяў.

Фармулююцца крытэрыі згодна з паслядоўнасцю “мэта — крытэрый — індыкатар выканання”. Пад індыкатарам выканання будзем разумець тую прымету, па якой вы ўбачыце, што вучань ведае, разумее, прымяняе, ацэньвае і г.д.
Чытаць артыкул цалкам


Comments

Крытэрыі дынамічнага ацэньвання: З акцэнтам на поспех вучня — 1 каментарый

Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Увядзіце лічбу: