350-050
000-105
70-532
220-801
200-101
100-105 ,
810-403
1Z0-051
70-177
70-463
OG0-093
102-400
300-135
70-178
ICBB
210-060
300-320
CISM
ICGB
PMP
400-201
70-980
000-080
PMP
70-246
1Z0-051
CRISC
LX0-103
SY0-401
OG0-091
220-902
ICBB
200-125 ,
000-089
000-105
C_TFIN52_66
200-125 ,
70-486
000-089
1V0-601
100-105 ,
642-732
220-802
LX0-104
ICGB
220-902
101-400
70-487
AWS-SYSOPS
ICBB
210-060
70-347
1Z0-051
300-209
CRISC
300-206
JK0-022
000-017
Reply
Formative – ацэньванне і зваротная сувязь у рэжыме анлайн Опубликовано Pavel Lichevsky Вторник, 29 мая 2018 г. Павел Лічэўскі, настаўнік беларускай мовы і літаратуры з Пінска, дзеліцца сваім досведам арганізацыі зваротнай сувязі на ўроку.
Юрась Каласоўскі – настаўнік беларускай мовы і літаратуры гімназіі №1 г. Магілёва. Урок беларускай мовы па тэхналогіі АА праведзены для настаўнікаў г. Мінска. Глядзець відэа цалкам на сайце настаўнік-інфо … Чытаць далей…
Настаўніца беларускай мовы і літаратуры з Наваполацка Святлана Румянцава стала «Настаўнікам года — 2017». Найлепшага педагога вызначылі па выніках суперфіналу, які пайшоў у Мінску 27 верасня. Віншуем, Святлана! … Чытаць далей…
Аўтар – настаўнік-метадыст, выкладае беларускую мову і літаратуру ў гімназіі №5 г Віцебска, лаўрэат конкурсу прафесійнага майстэрства. Прапануем відэазапіс майстар-класа Галіны Сухавай “Стратэгіі актыўнай ацэнкі”, які яна правяла ў АПА для метадыстаў аддзелаў адукацыі ў Мінску 16 жніўня 2017 г. Для зручнасці … Чытаць далей…
Аўтар – настаўніца беларускай мовы і літаратуры Якімаслабадской сярэдняй школы. Мэта: Будуць ведаць паняцце “ліра-эпічныя жанры”, тлумачыць на прыкладзе паэмы Янкі Купалы “Магіла льва”, асноўныя падзеі паэмы. Змогуць параўнаць паэму з народным паданнем пра Магілёў па наступных крытэрыях: Героі, прычыны … Чытаць далей…
Аўтар – Павел Лічэўскі, настаўнік беларускай мовы гімназіі №1 Пінска. Настаўнікі гімназіі №1 імя Ф.Я. Перца г. Пінска пачалі выкарыстоўваць праграму Plickers на ўроках. З дапамогай праграмы сапраўды можна лёгка і хутка вызначыць, які матэрыял добра засвоены вучнямі, а які … Чытаць далей…