Матэматыка

Тут Вы знойдзеце матэрыялы для ўрокаў матэматыкі, якія дапамогуць спланаваць і правесці Вашыя заняткі з выкарыстаннем метаду Актыўнай ацэнкі.

Цікавыя ідэі для добрага ўрока матэматыкі

Сабрала Алена Міхайлава ў працах студэнтаў дыстанцыйнага навучання па АА ў 2016-17 гг.  Аксаны Русовіч, Ірыны Адамовіч, Марыны Ацэцкай. Студэнтка Аксана Русовіч прапанавала нестандартны падыход да адбору дамашняга задання. Замест звычайнага задання з падручніка настаўніца задае знайсці неабходную інфармацыю ў … Чытаць далей…

Вера Гудар’ян. Урок на прынцыпах АА па матэматыцы ў 8 класе па тэме: “Тэарэма Віета”

Аўтар – настаўніца матэматыкі Запольскай СШ Клічаўскага раёна Магілёўскай вобласці. Вера Гудар’ян пра свой урок: “Предлагаемый урок – первый из трёх уроков, отведённых на изучение темы. Он тесно связан с ранее изученным материалом в разделе «Квадратные уравнения». Особенностью данного урока … Чытаць далей…

Алена Пратасевіч. Урок на прынцыпах АА па матэматыцы ў 9 класе па тэме: “Лічбавая паслядоўнасць”

Аўтар – настаўніца матэматыкі СШ №1 г. Драгічына Брэсцкай вобласці. Критерии успеха: Могу рассказать, что значит задать числовую последовательность Могу привести 4 примера числовых последовательностей Могу привести пример рекуррентной формулы числовой последовательности и воспользоваться ей для нахождения членов последовательности Могу … Чытаць далей…

[ВІДЭА] Урок геаметрыі ў 7 класе на прынцыпах АА

Урок геаметрыі ў 7 класе СШ № 17 г. Барысава. Настаўнік Кацярына Ветрава працуе па метаду актыўнай ацэнкі другі год. Тэма: сума градусных мер вуглоў трохвугольніка. Знешні вугал трохвугольніка. Мэта: паўтарыць тэарэму аб суме градусных мер вуглоў трохвугольніка , пазнаёміць … Чытаць далей…

Генадзь Змітровіч. Урок на прынцыпах АА па матэматыцы ў 5 класе па тэме “Параўнанне дробаў з аднолькавымі назоўнікамі.”

Аўтар – настаўнік матэматыкі СШ №2 г. Горкі. Генадзь Змітровіч: “За  26  гадоў   настаўнікам  матэматыкі  я  прымяняў  розныя  падыходы  да  выкладання  гэтага  прадмета.  Але  найбольш  мне  падабаецца  АА, таму  што  яна  дапамагае  дзецям  вучыцца.  Мэты  вучэбнага  занятку  я  фармуляваў  так  … Чытаць далей…

[ВІДЭА] Актыўная ацэнка: Пастаноўка мэты ўрока

Вучні павінны не толькі ведаць мэту ўрока, але і “прысвоіць” яе – толькі тады яны будуць працаваць над яе выкананнем. Для гэтага настаўнік можа папрасіць вучняў сфармуляваць мэту, адказаўшы на пытанне “Навошта я гэта буду вучыць?” Добра сфармуляваная мэта мае … Чытаць далей…