Геаграфія

Матэрыялы для ўрокаў геаграфіі

Рыма Шаўцова. Урок на прынцыпах АА па геаграфіі ў 7 класе па тэме: “Атмасфера, яе склад, будова і значэнне”

Аўтар – настаўніца геаграфіі СШ№21 г. Бабруйска. Наталля Ільініч пра распрацоўку Рымы Шаўцовай: “Урок Ваш вельмі добры, і не толькі таму, што пабудаваны на прынцыпах актыўнай ацэнкі. Шчыльны, насычаны гульнявымі элементамі, самастойнай працай вучняў, даследчымі момантамі. У ім я ўбачыла … Чытаць далей…

ВІДЭА Фрагмент урока геаграфіі на прынцыпах АА ў 6 класе

Аўтар – Галіна Раманоўская, настаўніца гімназіі №36 г. Гомеля. Тэма ўрока: “Рэльеф дна Сусветнага акіяна”. У відэа добра відаць такія элементы АА як мэты мовай вучняў, наштобузу, ключавое пытанне, зваротная сувязь, працуе правіла непадымання рукі і прыём выпадковага выбару вучня … Чытаць далей…

Марына Калбасіч. Урок на прынцыпах АА па геаграфіі ў 6 класе па тэме” Унутраная будова Зямлі. Паняцце пра літасферу”

Аўтар – настаўніца геаграфіі СШ №1 г. Глыбокае Людміла Марціна пра ўрок Марыны Калбасіч: “Мэты ўрока на мове вучняў сфармуляваны дакладна і дыягнастычна. НаШтоБуЗУ адпавядае мэтам. Легенда, што Вы расказалі ў пачатку ўрока, зачароўвае і стымулюе да працы. Урок насычаны, … Чытаць далей…

Ёана Соцька. Урок на прынцыпах АА па тэме: “Вялікія геаграфічныя адкрыцці”.

Аўтар – эксперт, трэнер СЕО (Цэнтра грамадзянскай адукацыі) і Цэнтра развіцця адукацыі у Варшаве, настаўніца гісторыі. Урок быў праведзены для беларускіх настаўнікаў  (і з іх удзелам) на агульнай сустрэчы ўдзельнікаў дыстанцыйнага навучання па АА  16 сакавіка 2013 г. і 5 … Чытаць далей…

Прыклады наштобузу і мэтаў ўрока мовай вучняў па геаграфіі

Гэтыя прыклады наштобузу і мэтаў мовай вучняў па геаграфіі былі распрацаваныя  ўдзельнікамі дыстанцыйнага курса Актыўная ацэнка-2012 у ходзе выканання заданняў другога модуля. Аўтары – Марына Калбасіч і Наталля Шаршнёва, каментарыі Ірыны Гуськовай. Прыклады наштобузу і мэтаў ўрока мовай вучняў па … Чытаць далей…

Галіна Сыраежкіна. Урок з элементамі АА па геаграфіі па тэме: “Паўночная Амерыка. Геаграфiчнае становiшча, даследаваннi мацерыка” у 8 класе.

Аўтар – настаўніца геаграфіі СШ№17 г. Барысава. Тэма: Паўночная Амерыка. Геаграфiчнае становiшча, даследаваннi мацерыка. Узаемасувязь з раней атрыманымі ведамі: вучні 8 класа маюць уяўленне пра геаграфiчнае становiшча мацерыкоў, таму што ўжо вывучалi мацерыкi па аналагічным плане. Мэты настаўніка: паўтарыць  план … Чытаць далей…