Працоўнае навучанне

Міхась Кудзейка: “БЕЗАДЗНАКАВЫ ПРАРЫЎ АБО ПРАВАЛ? Давайце разбярэмся… “

Міхась Кудзейка – педагог, метадыст, выкладчык БДПУ імя М. Танка – у сваім новым артыкуле разглядае актуальную праблему ўвядзення безадзнакавага навучання ў пачатковай школе. Аўтар лічыць, што “увядзенне сістэмы безадзнакавага навучання ў адукацыйны працэс пачатковай школы, можна лічыць своеасаблівым прарывам, які … Чытаць далей…

Як падрыхтаваць зваротную інфармацыю ад настаўніка да вучня

Паглядзіце на зваротную сувязь, падрыхтаваную Вамі для вучня, і адкажыце на наступныя пытанні: 1. Ці напісалі Вы напачатку якую-небудзь пахвалу ці камплімент? 2. Ці звярталіся Вы да вучня па імені? 3. Ці Вашыя заўвагі тычыліся толькі працы вучня (а не … Чытаць далей…

Прыклады мэтаў настаўніка і тыя ж мэты мовай вучняў

Тэма: Удасканаленне методыкі нарэзкі гароднінны нажом – салатка. Мэты настаўніка: – Навучыць наразаць гародніну на невялікія кубікі Тыя ж мэты мовай вучняў: Мы сёння будзем вучыцца хутка рабіць смачную салату з гародніны. … Чытаць далей…